luni, 9 iulie 2012

Mă omoară căldura asta!

După cum aţi observat, prezenţa mea pe blog e rara avis şi nu pentru că n-am despre ce scrie, ci pentru că-mi trebuie curaj să stau cu laptopul deschis câteva ore, până scriu un articol.
Deja e de prea mult timp caniculă şi simt că nu mai rezist. În mod constant am în casă 30-32 grade, deşi închid geamuri cât timp bate soarele (adica de când răsare şi până pe la 2 după amiaza!), nu gătesc şi, în general, evit să pun în funcţiune orice aparat electric care ar ridica temperatura. La birou e ceva mai bine, însă deja nici acolo nu mai face faţă climatizarea.
De două săptămâni încoace îmi petrec duminicile la Palas mall. Numai că asta înseamna bani cheltuiţi! De fiecare dată fac un tur complet al magazinelor şi musai găsesc ceva de cumpărat, fără de care viaţa mea ar fi pustiu =)) Cu atât mai mult cu cât a început sezonul reducerilor. Fără să mai pomenesc de stopul regulamentar de  la "La Cupola", patiseria/cofetăria care are niște prăjituri o nebunie, unde topesc rapid o feliuța de Foresta nera (eu îi zic Pădurea neagră, că așa se chema pe vremea mea, chiar dacă fetele de acolo se uită cam într-o dungă la mine! Je m'en fiche!), la care adaug și o limonadă cu mentă... Și uite așa se duc bănuții mei...
Mai o bluză de la Oodji



mai una de la C & A


un parfumel solid de la L'Occitane care nu m-a dat pe spate, chiar dacă miroase foarte frumos, însă persistă doar câteva minute pe pielea mea. Poate când e vremea mai rece, o să fie mai bun, dar acum...
poză luată de pe site-ul L'Occitane
Cam atât pentru seara asta, că mi s-a încălzit laptopul de poți prăji ouă pe el. În casă e la fel de bine și cald. Sunt numai 32 de grade, chiar dacă e 9 jumate seara...

2 comentarii :