joi, 27 decembrie 2012

Crăciunul

Cum a venit, așa s-a dus... A fost doar un motiv pentru a mă odihni, printre reprize de mâncat din cantitățile mari pe care le-am gătit, de parcă am o casă de copii.
În seara de 24 decembrie mi-am vizitat vecinii care au grijă de pisicii noștri când suntem plecați în concediu și, cu ocazia asta am făcut și o poză cu Moș Crăciun, rol în care evoluează de mulți ani vecinul, domnul Agachi, actor la Teatrul pentru copii și tineret "Luceafărul" din Iași.





Și dacă tot am făcut poze, i-am surprins și pe Antonela și Fritz!


Seara ne-au colindat o prietenă, Lumi, cu soțul și copiii. Am stat la masă, am băut un pahar, din cauza căruia a doua zi m-am trezit cu o durere de cap teribilă. Așa se face că în prima zi de Crăciun ne-am trezit pe la 7, am băut cafeaua și am ciugulit câte ceva din frigider, apoi eu m-am băgat din nou în pat să citesc și... am adormit. Până la 11, fapt total neobișnuit pentru mine! Măcar îmi trecuse durerea de cap :D
În după-amiaza aceea am descoperit un serial drăguț, Hart of Dixie, și m-am tot uitat la el, episod după episod și, drept să spun, m-a binedispus, deci vi-l recomand.
Pe 26 am fost în vizită la mama și apoi, la întoarcere, m-am pregătit pentru că azi am fost la serviciu. Așadar mare lucru n-am făcut zilele astea, însă tare mi-a priit să lenevesc!
Abia aștept și celelalte zile de odihnă :D
Azi dimineață am pozat bradul din curtea interioară a firmei la care lucrez și am zis să vi-l arăt și vouă, că mi s-a părut frumușel

Mâine sper să-mi fac timp să vă arăt ce mi-a adus Moșul!

3 comentarii :

  1. Bradul este superb!Eu inca nu l-am intalnit pe Mos Craciun...dar ii sunt recunoscatoare ca nu a uitat de mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie-mi place bradul. Pe Mosul mai ai timp sa-l intalnesti, ca esti tanara! :-*

      Ștergere
  2. Vreau sa vad ce ti-a adus mosul!!!!

    RăspundețiȘtergere