joi, 14 februarie 2013

Au sosit cărţile!

Nici că se putea potrivi mai bine sosirea cărţilor de la Editura All, din cadrul ediţiei a II-a a campaniei vALLuntar! Cum nu cred că voi primi vreun "ceva" cadou de V's Day, cărţile astea pică numai bine.


Chiar dacă au fost trimise un pic neglijent şi aici mă refer la faptul că persoana de la editură care s-a ocupat de expediţii a omis să-mi scrie numele pe plic, menţionând numai denumirea şi adresa firmei la care lucrez , plus  numărul meu de telefon,  până la urmă, prin bunăvoinţa colegelor de la registratura firmei,  au ajuns la mine.
Sper să le citesc cât mai repede, să fac recenzii inspirate care să vă placă şi pe care să le comentaţi, încât să se adune mai mult de 15 comentarii la o recenzie şi să primesc din partea Grupului Editorial ALL şi Romsilva (sponsorul campaniei) un copăcel pe care să-l plantez personalmente!
Let's reeeeead!

Aaa, şi happy valentine's day celor care "ţin" sărbătoarea asta!

8 comentarii :

  1. De la mine sigur vei avea comentariile necesare! Lectură plăcută, dragă Miki și abia aștept recenziile!

    RăspundețiȘtergere
  2. hello!chiar ma intrebam cand o sa-ti vina cartile si uite ca au si ajuns!Abia astept recenziile si sper din tot sufletul ca apuci sa-ti plantezi copaciosul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Diana, sa contracarez initiativa primariei (pusa deja in aplicare), de a taia toti teii de pe Stefan cel Mare. Ai sa vezi cum e cand te intorci din vacanta. Eu aseman acum zona cu cele din vechile filme western, unde nu vedeai decat cladiri de-a stanga si de-a dreapta drumului, fara nici un copac.

      Ștergere
    2. Spor la citit. Si eu am cerut Domnisoara Einstein :D

      Ștergere
    3. Am luat-o ca mi s-a parut interesanta descrierea. Vom vedea ce-i de capul ei!

      Ștergere
  3. Mvaii tembelii s-au apucat de taiat copaci?Auzisem eu ceva ceva,dar credeam ca e vorba despre cei de la fundatie unde se lucreaza la pasaj. La vara presupun ca vor ne evaporam de la atata soare....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata, i-au terminat pe toti, inclusiv cei de pe str. Col.Langa (straduta dintre Mitropolie si Catedrala romano-catolica). Parloaga dintr-un capat intr-altul. Cica vor sa planteze nu's ce rahat de salcami japonezi, ca Eminescu o scris rezemat de salcami, nu de-un tei =((

      Ștergere