sâmbătă, 13 aprilie 2013

StrawberryNet

Tocmai mi-am amintit că am uitat să vă arăt ultima comandă primită în urmă cu ceva timp, de la StrawberryNet.



Am profitat de o ofertă de reducere cu 75% a parfumurilor, la care s-a adăugat pentru scurt timp și o alta care mai scădea încă 10% din același sortiment și mi-am cumpărat caseta Fleur D'Ombre Violette-Menthe de la Jean-Charles Brosseau, care conține o apă de toaletă de 100 de ml. și o loțiune de corp, un Undercover 2 (UC-2) de la Laura Mercier (cel mai bun anticearcăn pe care l-am folosit vreodată!) și am primit cadou un  lipgloss Delicious Light Glistening Calvin Klein in nuanța 32314 mysterious.

Calvin Klein Delicious Light Glistening lipgloss 32314 mysterious swatch
Toate acestea m-au costat cca. 125 de lei. Am găsit parfumul pe un site românesc care vinde parfumerie de nișă (beautik.ro) la prețul incredibil de 455 de lei. Fără loțiunea de corp. No comment!

10 comentarii :

  1. Foarte faina sticla, imi place! Si mirosul e interesant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirosul chiar ca e interesant! Nu e chiar cum m-am asteptat.. E cotat ca un parfum "green",doar ca eu il gasesc ca fiind mai mult pudrat

      Ștergere
  2. beautik au niste preturi super-umflate, la toate parfumurile, am patit si eu de 2-3 ori sa iau din alta parte de pe net si sa-mi pice fata cand vedeam cat costa la Beautik.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta-i clar! Dar care parfumerie din Ro nu are preturi umflate? Ma uit uneori si nu-mi vine sa cred cat de mult intind coarda si tot ei se plang ca n-au vanzari.

      Ștergere
    2. da, dar ei pe deasupra au tupeu pur si promoveaza conceptul asta de parfumerie "de nisa", parfumuri haute-couture, exclusiviste, bla-bla-bla, sa transmita ideea ca vezi-doamne, de-aia sunt asa scumpe.... si de fapt majoritatea sunt parfumuri pe care le gasim pe siteuri cu preturi de 30-60 euro ... eu la inceput am cazut in capcana si am luat ceva de la ei, de-aia ii urasc sincer si din inima acum :)) Ma rog :))) De parca Ro. e cea mai bogata tara din UE, asa preturi avem la toate. :-j

      Ștergere
    3. Aura, Ro nu-i nicicum o tara bogata, insa-i plina de snobi. De aici vine probabil longevitatea acestor magazine, ca daca ar fi dupa cei ca mine... :D

      Ștergere
  3. Foarte bine arata produsele: sticluta parfumului e tare atractiva si sunt sigura ca si mirosul sau este placut si persistent (avand in vedere pretul. Și-n magazinele fizice cam tot atat costa parfumurile Brosseau, peste 400 lei).
    M-ai facut tare curioasa cu anti-cearcănul acela!
    Să le folosești cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu, cred ca n-am reusit sa ma fac inteleasa: eu am dat 125 de lei si pe caseta si pe anticearcan. In total. Am zis ca pe beautik l-am vazut la un pret exorbitant, care, din punctul meu de vedere, nu se justifica. Caseta aia a costat cca. 98 de lei, din care s-a mai scazut ceva cu discounturile pe care le am datorita faptului ca sunt client vechi.
      Daca ai ocazia, ia-ti Undercover-ul L.Mercier. Sigur o sa-ti placa. Are o acoperire mare, e cremos si, in cazul meu, nu intra in ridurile de sub ochi ca sa le evidentieze, asa cum am patit cu altele.

      Ștergere
  4. Sunt curioasa cat de mult persista parfumul si daca imi poti recomanda un parfum, tot asa de nisa, care sa persiste si sa miroase delicat: spre exemplu cum e tendre jasmin sau a citrice. :) Sa aiba si un pret decent te rog, pana in 100-120 lei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maya, eu nu am parfumuri de nisa. Asta ar fi singurul vandut in Ro ca atare, insa nu e nici asta, de fapt, de nisa. Sunt destul de scumpe si "as strica orzul pe gaste" pentru ca pe mine ma multumesc si un parfum bun care se gaseste mai peste tot.
      Din ce este disponibil acum pe StrawberryNet la super oferta, iti recomand apa de parfum Bill Blass sau Apparition sau, mai dulce, dar nu neplacut Soloamore
      Pe astea le am si-mi plac, insa si placutul si persistenta e o chestie subiectiva atunci cand vine vorba de parfumuri.

      Ștergere