vineri, 30 mai 2014

Ofertă CTS Corner

Ieri am primit o ofertă de la CTS Corner


și pentru că mai aveam doar câteva fire de ceai, am și dat o comandă pe care am ridicat-o azi.


Sicilian Orange și Sweet Dreaming îmi plac cel mai mult, așa că am comandat cantitate dublă. Christmas Treat e-o aroganță în sezonul cald, pentru că l-am comandat de Black Friday și nu l-au avut, așa că îl încerc acum. Dacă nu merge, îl reportez pentru când se face frig. Celelalte 3 sunt coacăze, stafide și merișoare în diverse combinații, una din ele bându-se rece.
Îmi dau seama acum că am beneficiat de oferta de -20%, deși comanda mea a fost de aprox.50 de lei. Nu știu dacă o fi fost o scăpare a fetelor de la magazin (am optat pentru plata la ridicarea produselor) ori, fiind singura comandă online de ridicat din magazinul lor, mi-au făcut o plăcere.
Dacă vă plac ceaiurile, nu ezitați.

2 comentarii :