luni, 23 iunie 2014

Călătorie de șoping "la capitală"

Iar n-am mai scris de o groază de vreme, dar am avut tot felul de alte lucruri de făcut şi am lăsat blogul pe ultimul loc. Recunosc.
După o rundă de reabilitări/îmbunătăţiri făcute în apartament de nişte muncitori total lipsiţi de cele mai elementare noţiuni de bun simţ şi pentru care a trebui ca zilnic să igienizăm în urma lor, sâmbătă, în sfârşit au finalizat, motiv pentru mine de a intra în priză pentru curăţenia finală.
La începutul lucrărilor, însă, am fost plecată pentru două zile la Bucureşti, la shopping. Soţul meu m-a îndepărtat de sursa nervilor, măcar pentru două zile.
Pe drum m-am oprit la malul Promenada de la Focșani unde am găsit multe sale-uri în magazine (mult mai multe decât la Iași!), doar că n-am avut timp.
M-am oprit doar la New Yorker de unde mi-am luat niște lenjerie intimă redusă la 5 lei bucata :) și la C&A de unde mi-a luat un sutien alb (îmi trebuia unul!) de dantelă, foarte frumos și bine lucrat, redus la 20 de lei.
Nu le-am pozat, că mă gândesc că nu-i cazul, nu? :D

zburlită de un vânt nu prea prietenos, la Băneasa City Shopping
Cu ocazia asta m-am întâlnit cu Gărgăriţa (Ladybug) cu care am hoinărit la Ikea unde am şi mâncat nişte bunătăţi, apoi prin magazinele din mall-ul Băneasa.

ne-am delectat cu câte o cafea la Starbucks :)

De la Ikea am luat castronelele astea cu câte 3 lei bucata, cu cardul Ikea Family. Sunt perfecte pentru cerealele de dimineață :)



Borcanele astea două care se închid ermetic grație garniturii de cauciuc, sunt destinate mălaiului și făinii de grâu. Au costat aproape 8 lei fiecare.



Tot de la Ikea am cumpărat și cutiile astea două, care-s numai bune pentru a arunca lucruri mărunte în ele.


Deși mi-aș fi dorit să mai cumpăr o groază de lucruri, m-am limitat la acestea, pentru că trebuia să le car cu mâna până la hotel și erau deja destul de grele și eu îs fetiță, nu măgarul mitropoliei  =))
Apropo de hotel, am stat la Ibis Parlament, hotel de 3 stele după frontispiciu, însă de maxim două după interior. Nu țin minte să fi stat la un hotel mai prost decât ăsta. Și nu-i deloc ieftin, comparativ cu alte hoteluri private de 3 stele  de primprejur. N-am făcut eu rezervarea, iar persoana care s-a ocupat de asta a aflat abia acum cât e de prost hotelul. Când am intrat în cameră m-a izbit un aer stătut care s-a dovedit a fi din cauza faptului ca geamul camerei nu se deschide :( La baie, maximul eleganței și dotării era câte un pic de săpun lichid, diluat cu apă, într-un dozator prins în perete atât la chiuvetă, cât și la duș. Concluzia e că locul e de evitat!
A doua zi, și ultima, am fugit imediat după micul dejun până la Afi Palace Cotroceni, pentru a găsi un magazin Sabon. De Crăciun am primit un voucher cadou cu care puteam să-mi iau un pachet Sabon Gold. Cum de atunci n-am mai fost la București, iar la Iași nu este acest magazin, am vrut să profit.
Ploua torențial, însă asta nu m-a oprit din drum :D


Produsele miros absolut delicios, însă despre fiecare în parte am să vă spun după ce am să le folosesc.


În final, vă arăt o bluză luată de la H&M (tot de la Afi).



E drăguță și fină, însă am luat-o neprobată și mi-e strâmtă la piept, și lungă și largă în rest.
Pe la 12 am plecat spre casă, că eram cu un grup din care făceau parte și niște domni colegi care au venit la București doar să bea bere la Carul cu bere și să doarmă în capitală :(
Data viitoare sper să stau mai mult și să apuc să mă plimb un pic.
Sper să reușesc să scriu mai des, pentru că, în ultima perioadă, am citit o groază de cărți despre care vreau să vă povestesc.

14 comentarii :

  1. Ooo, Miki, dar ce de cumpărături. Observ mare, mare captură de la Sabon dar și o bluziță tare drăguță. Uleiul de duș Green Valley l-am avut și eu, sper să nu mă înșel și să fie el în poză. Parcă văd și-un șerbet pentru corp. Ăsta iar presimt c-o să-ți placă, mie mi-au plăcut absolut toate încercate (spre deosebire de unturile lor de corp, care sunt cam grase). Să-ți fie de bine călătoria și sper ca data viitoare să scapi de domnii amatori de bere și somn. Din păcate, sunt mulți ca ei :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Aurora, alea-s produsele Sabon. Serbetul l-am si folosit o data si mi-a placut. Cat despre conditiile calatoriei, m-am adaptat, ca altfel n-ai cum :)

      Ștergere
  2. Super faine lucrurile cumparate, arata mai bine decat imi imaginam! Pacat ca la noi in Iasi sunt cam apa de ploaie reducerile, cred ca iar am sa trag chiulul anul asta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asta am observat si eu! Si nu stiu de ce in orase mai mici (Focsani, de exemplu) si la Bucuresti, sale-urile erau la f.multe produse, iar la Iasi sunt exact cum zici tu: "apa de ploaie" :(

      Ștergere
  3. Cristina, ai fost la Bucuresti! frumos shopping, frumoasa plimbare! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, Stella, am fost. "O dusă şi-o venită, şi-o zi prăpădită" =))

      Ștergere
  4. Felicitari pentru achizitii! Foarte dragute si feminine! Tare scumpica bluza.
    Iti aduceam eu cumparaturile din Ikea ca si asa vin saptamana viitoare in Iasi.
    Intr-adevar in Iasi nu sint facilitatile din Bucuresti, insa in capitala nu sint oamenii draguti din Iesulica.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cecilia, inchipuie-ti nerabdarea mea atunci cand am ajuns acasa, sa desfac fiecare achizitie in parte... Asa ca, n-as fi avut rabdare sa mi le aduci tu. Oricum, iti multumesc pentru asta :)
      O zi frumoasa si tie!

      Ștergere
  5. Bine ca ai scris de Ibis :( Eu de cele mai multe ori merg in Bucuresti langa Ibis, se numeste Hotel Parliament si crede-ma ca eram tentata sa incerc si Ibis, dar mai bine nu ma risc dupa ce am citit la tine. Am mai incercat in Buc si altele, dar nu am avut probleme majore...doar la Grand Rin era miros cam nasol in camera...umezeala.
    Sa folosesti cu drag toate cumparaturile :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramy, nu, nu te caza la Ibis Parlament. Poate doar daca rezervi camerele parlamentare (probabil sunt mai bune decat celelalte). Ce n-am punctat in articol e ca e singurul hotel la care am stat in ultimii ani si la care conexiunea de net e prin cablu (daca ai cablu, ca altfel ai doar mufa!). In plus, frigiderul era luminat in interior, insa nu racea nicicum. Pe masuta din camera, in schimb, erau lasate doua sticle cu apa imbuteliata (la temperatura camerei), si fiecare din ele avea o eticheta atasata dopului pe care scria maaaaare "9 lei" . Adica 2 euro o sticla de apa de 500 ml., sticla care la supermarket costa 2-3 lei. Mi s-a parut jenant!

      Ștergere
  6. Aaaa, am uitat sa-ti zic, apropos de asta, am avut niste prieteni veniti in vizita in Bucuresti, chiar sapatamana trecuta. cazati in acelasi loc ca tine. Si au avut exact aceleasi probleme. Plus ca ei erau fumatori si in hotel nu se fumeaza si nici n-au nici un loc amenjat. Adica au, afara :p
    Aceasi faza cu apa. Jenant! Am cautat in Mega Image apa ca sa o inlocuiasca, dar no chance!
    Stiam de faza cu geamul fix pentru ca asa sint la toate hotelurile de genul asta. Eu sint patita de cand am fost in Paris.Deci n-au ceva cu romanii:p.
    Recomand cazare la apartamente in regim hotelier. Sint mai ok decat Ibisul si nici foarte scumpe. Insa cereti poze actualizate. Am stat la asa ceva la Romana, era o camera, nou amenjata cu bucatarie (frigider, chiuveta, toate) si baie complet utilata.
    Daca mai veniti in Bucuresti sau alte orase, intrebati pe blog cum sta treaba cu ce va intereseaza ca sa nu aveti surprize neplacute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am stat la Ibis pentru ca acolo s-a facut rezervare, grupul fiind venit la un eveniment la Palatul Parlamentului. Pe mine nu m-a interesar eventul si mi-am vazut de ale mele, cazarea fiind platita de organizatori. Doar am vrut sa punctez ca nu-i asa grozav cum crede lumea, legând confortul hotelului cu faptul ca acolo stau si oarece parlamentari

      Ștergere
  7. Imi place bluzita, sa o porti cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere