duminică, 5 octombrie 2014

StrawberryNet

Așa cum v-am promis, vă arăt și vouă ultimele produse comandate pe site-ul StrawberryNet.
Comanda a fost ceva mai mare, însă pentru mine au fost doar astea două produse.
Primul, și cel mai important, e EDP Oriens de la Van Cleef & Arpels, o casă care nu m-a dezamăgit niciodată. Parfumul cel mai iubit e tot de la ei, Murmure, care însă cred că e discontinued pentru că nu l-am mai găsit nicăieri :(
Oriens e un parfum floral care, deocamdată, nu m-a impresionat în mod deosebit. Deși fragrantica îl recomandă ca fiind un parfum potrivit pentru toamna, or n-o fi încă toamna toamnă, or nu mi se prea potrivește, pentru că pe pielea mea nu e prea longeviv. Oricum, vreau să vă spun că ambalajul e absolut divin! După bunul meu obicei, am să-i mai dau oarece șanse până prin vară, și dacă până atunci nu rezonează cu mine, îl vând :p


Glossul Calvin Klein Fully Delicious Sheer Plumping l-am cumpărat ca să nu plătesc taxa de 10%  care se adaugă automat comenzilor care conțin numai parfum.
Nuanța este Sunset și, ca de obicei, e un gloss bun-bun ca toate cele ale mărcii Calvin Klein.


Calvin Klein Fully Delicious Sheer Plumping Lip Gloss #208 Sunset

Dintre celelalte parfumuri din comandă, am avut ocazia să testez Byblos, care miroase tare drăguț și-mi pare mai persistent decât mult mai scumpul Oriens, așa că-l recomand :)
Înainte de a încheia, vă amintesc că până luni StrawberryNet are o promoție care mai scade prețul parfumurilor cu încă 10% :)

10 comentarii :

  1. cred ca o sa-mi iau la un moment dat un parfum sub brand-ul acesta ca prea multe lucruri bune am auzit :). sa te bucuri de noutati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Și mie mi se par foarte bune glossurile de la CK. Unele sunt puțin mai lipicioase, însă rezistă ore bune pe buze. Mi-ai făcut poftă de o comandă pe Strawberry, Miki! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa culoarea gloss-ului, cred ca te prinde tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cecilia,e frumos oranjul si nu e dintr-ala care-ti face dintii gri :p

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le folosesti cu drag! arata foarte bine luciul!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu folosesc mult culoarea oranj sau rujuri spre portocaliu!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu folosesc mai mult nude-uri, insa nici asta nu-mi displace Ș)

      Ștergere