luni, 28 martie 2016

Scurtă dare de seamă

 Iar n-am scris de mult timp și mai e un pic și se termină și luna martie, și vine aprilie cu aniversarea blogului (5 ani pe 29 aprilie !), ocazie cu care aș vrea să organizez un concurs, însă nu am încă nici un indiciu despre modul de participare și produsele ce le voi oferi ca premiu. Pentru că nu am acel gen de blog dorit de firme pentru endorsement, numărul articolelor fiind destul de mic, ca și cel al cititorilor, iar de faptul că locuiesc la Iași nici nu mai vorbesc, probabil că premiul/premiile le voi acorda tot din banii mei ca și în anii precedenți. Oricum, dacă sunteți interesate, stay tunned!
În tot acest răstimp, n-am mai cumpărat nimic cu excepția două lip-tinturi de pe ebay.com. Primul, Innisfree - Eco Fruit Tint - nu e prea rezistent!, iar celălalt, Tony Moly - Delight Tony Tint Lip Gloss, care nu știu cum e, pentru că n-a mai venit deși a fost trimis în aceeași zi ca și celălalt, tot din S.Korea :(


Am mai citit câteva cărți, am văzut câteva filme/seriale și, cel mai important pentru mine, după 2 luni de când mi-am schimbat modul de a mânca și am renunțat la dulciuri (nu în totalitate, mai cad în ispită cel mult o dată pe săptămână :d), Pepsi și semințe, am slăbit 6,7 kilograme.
Eu nu văd mari schimbări la aspectul general, însă prietenele îmi spun că aș fi mai subțire la față comparativ cu vremea când aveam 83 de kilograme. În plus, acum îmi vin bine și bluejeans-ii flare pe care-i iubeam, însă nu-i mai puteam purta pentru că mă strângeau de-mi pocneau ochii :))
Până la Creta mai am 2 luni, timp în care, dacă mai scad vreo 3-4 kg., mă declar foarte mulțumită.
Tot în timpul trecut de la ultima postare, am terminat cursurile de legislație de la școala de șoferi și aștept să fiu contactată pentru a începe cele de șofat. Am niște emoții teribile pentru că nu am avut niciodată măcar curiozitatea de a ști pedalele, bordul etc., însă sper să mă descurc onorabil.
Oricum, voi să-mi țineți pumnii și eu vă țin la curent cu evoluția mea pe străzile patriei :))
Să aveți o săptămână ușoară și însorită, iar celor care serbează zilele aștea Paștele, le spun Christos A Înviat! :-*

7 comentarii :

  1. ce dragut, pleci iar in Creta...vreau si eu :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, coco, plec, ca am gasit o oferta foarte buna pe Tez Tour. Uita-te, s-ar putea sa fii uimita ce preturi gasesti la sejururi, inclusiv transport cu BlueAir, transfer si taxe de aeroport :)

      Ștergere
  2. Nu stiu daca apuc sa-ti urez cele potrivite atunci, asa ca: La multi ani si felicitari pentru perseverenta. Multa bafta cu scoala!

    RăspundețiȘtergere
  3. bafta cu scoala de sofer. Si eu a trebui sa o fac dar...daca nu -i musai, de ce? :)
    Si felicitari pt slabit! 6kg nu e de colea! iar ce schimbari ai la modul de a mânca mi se par f. sanatoase, felicitari de decizie si ti-o asa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Scoala de soferi o fac pentru ca e musai, insa cat de mult succes am sa am, ramane de vazut. Azi e a doua sesiune de sofat si cu gandul asta, nu am dormit prea bine asta-noapte:p
      Intre timp, am mai slabit un kg., deci am ajuns la 7 in 2 luni jumate.

      Ștergere