joi, 30 mai 2013

Bunătate de la Lidl


"Jeleuri pascale amestecate" :D
Traducere semi-google, că gelee si oster ştie toată lumea ce înseamnă, aşa că am tradus numai mischung.
Deci, "jelee" foarte bune, moi, gustoase, cărora le-a venit vremea să fie mâncate abia acum.
Nu mai ştiu sigur cât au costat, dar parcă am dat 5-6  lei pe pungă, ceea ce-i un preţ fair, pentru că nu conţin prea multe chimicale nasoale şi sunt colorate cu extracte de coacăze, morcov, lămâie, hibiscus...
Mă temeam să nu fie acelaşi tip de jeleuri precum Haribo, care mie nu-mi plac deloc, însă s-a dovedit că sunt precum cele din copilăria mea.
Cred că încă se mai găsesc la magazinele Lidl. Dacă nu, ţineţi minte pentru la anul!

10 comentarii :

  1. Cand am deschis postarea sa lesin....ador jeleurile .Cele de la Lidl au un gust aparte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super! Mulțumim pentru recomandare. Eu sunt moartă după jeleuri, aș mânca non stop. Nu mă dau în vânt după Haribo, au gust de carton (țin minte că mai mestecam câte un cartonaș când eram mică și exact gustul ăla îl lasă Haribo în urmă). Mie-mi plac și cele zaharisite, dulci-acrișoare, din Lidl. Îmi iau o pungă mare și mănânc până leșin :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am dat gata punga aia de 250 de grame intr-o ora :D Imi iau ceva dulce la birou pentru cand mi-e foame tare, ca sa ma mai amagesc pana ajung acasa, insa jeleurile astea au avut un efect nociv, de nedorit la o dolofana ca mine.

      Ștergere
  3. Alea Haribo sunt oribile!Mi-au smuls o plomba:))
    adevarul e ca nici ea nu era prinsa bine dar totusi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. am mancat doua pungi anul asta. eu le-am descoperit primavara trecuta, sunt foarte bune si nu ma las pana nu termin punga :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am si eu o punga, dar incerc sa nu le mai "topesc" toate deodata :D

      Ștergere
  5. Da' pomboanele de pom de la Craciun le-ai terminat? cum naiba sa reziste jeleurile de la Paste pana acum? la mine termenul de garantie e maxim 2 zile...:)Maine am program de Lidl, deci am trecut pe lista.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adelina, dac-ai sti... Am primit niste dulciuri cadou de Craciun si mai am si acum bomboanele de la Leonidas si borcanelul cu crema caramel. Sunt un monument al echilibrului alimentar =))

      Ștergere