duminică, 26 mai 2013

O duminică liniștită

De asta am avut parte azi. De dimineață, la cafea, m-am uitat la un episod din Drop Dead Diva, un serial haios pe care-l urmăresc, iar pe la prânz m-am gândit că-i cazul să-mi completez rezerva de înghețată, așa că am făcut un drum până la Palas. N-am avut noroc să găsesc Nestle Pirulo Tropical, așa că am cumpărat două înghețate Twister, o cutie cu pliculețe Friskies pentru mâți și am venit acasă. Aaah, uitam că am trecut pe la Douglas și am căscat un pic gura pe la produsele Essence, iar din cele cu discount am cumpărat un lipgloss cu 7 lei

Essence lipgloss twilight breaking down 02 renesmee red
Am dat o tură și prin parc unde era deja multă lume, mai ales că era în desfășurare un eveniment Nivea, prilej cu care am putut să observ că vindeau produsele lor cu prețuri mai mari decât la Auchan, care ipermașeu are și el ceva adaosuri comerciale, că doar nu-și plătește angajații în sincere felicitări precum mogulul Daily Cotcodac :D




Lumea era deja la bere


Iarba asta mă îmbia să mă întind la umbră, zău!


Și gata! Acușica e mâine :p și începe o nouă săptămână de lucru pe care v-o doresc ușoară și plăcută!

12 comentarii :

  1. Si eu urmaresc Drop dead diva,e tare fain serialul:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase pozele:)
    O saptamana frumoasa!:*
    http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Tananana ai ajuns la tornada mea de inghetata! Trebuie sa recunosti ca e bunicica! Eu am aterizat in Iasi mai devreme si am trecut si prin Era, de unde am (de la Maxx Store) o palarie de drumetie, 2 fete de perna si o cravata! E foarte fain outlet-ul numai chestii de firma la preturi mici mici de tot! te-am pupat si abia astept sa te vad!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, mai mancasem Twister, insa-mi place mai mult Pirulo Tropical. N-am fost niciodata la Maxx Store, pentru ca habar n-aveam de el. Ia, scrie un articol in care sa dai mai multe amanunte despre cumparaturi, preturi...

      Ștergere
  4. Frumos oraș!L-am văzut în drum spre Republica Moldova, acum câțiva ani și aș reveni oricând în el!
    Înghețată mi se pare normal să consumăm! Doar de-aia e vară, nu?
    O săptămână ușoară și ție!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. No bun atunci am sa adun toate minunile cumparate de la Maxx store intr-un articol ca sa vedem, sa comparam si sa ne facem o idee de ansamblu!pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce plictiseala pe la tine! La mine a fost cu furtuna, cu un drum la Urgenta si la Chirurgie plastica, stat vreo 5 ore prin spital...Multa adrenalina! Da' azi mi-am luat si eu un ruj, unul mai scump.De 8 lei!:)) Saptamana senina iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca-i plictiseala! Uneori, rutina ma omoara cu zile. Ma duc acu sa citesc peripetiile uichendistice. Cre'ca esti mai bogata de-ti permiti ruj de 8 lei. Eu m-am multumit cu ala de 7 =))
      Si tu sa ai o saptamana usoara!

      Ștergere