duminică, 25 decembrie 2011

Moș Gerilă

O fost pe la noi, da' subțireeeel tare! Mie mi-o adus numai niște ciocolate și bomboane. Cică "jucăria" mi-o aduce la Crăciunul pe stil vechi :D



Soțul a primit un parfum, iar mama (că stă cu noi zilele astea), o cremă de față.
Mi-am propus ca zilele astea să mă odihnesc, dar până acum n-am prea reușit. Astă-noapte m-am culcat pe la 1, c-am stat să dau o comandă la MiniPrix, că aveau reducere de la 12 la 6 dimineața pentru toate produsele de pe site. Pe la 6 jumate m-am trezit, că mama își face insulina și trebuie să mănînce ceva, soțul a făcut cafeaua și gata cu somnul. Pe la 12 mi se cam închideau ochii și-am zis să dorm un ceas, dar n-a fost chip că era vecina de deasupra în marș prin casă, încălțată cu bocanci. I hate her!
Aaa, să nu uit: se screme iarna să se manifeste și la noi!


Scuzați calitatea îndoielnică a pozei, da-i făcută prin geamul de la balcon, că n-am riscat să-l deschid, pe motiv de - 4 grade. Da' când o să vină și la mine  Moș Crăciun, am să fac niște poze cu aparatul meu, de-o să stea mâța-n coadă :D
La voi a fost Moșu?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu