marți, 20 decembrie 2011

Părerea mea despre Sigma Cleansing and Polishing Tool

După două săptămâni de folosire sporadică a device-ului, cred că pot opina pe marginea oportunităţii şi necesităţii achiziţiei =))

Pentru faţă folosesc spumă de curăţire Benefiance, de la Shiseido. Nu mai am prea mult, însă m-am asigurat cu o altă spumă de la Bliss. După două săptămâni în care am folosit peria soft de 3 ori şi cea medie o dată, tenul meu uscat-deshidratat arată mult mai bine. În primul rând au dispărut zonele foarte uscate, cu aspect aproape solzos, de-a stânga şi de-a dreapta nasului, care oricât m-aş fi chinui eu cu bureţelul de celuloză, n-am reuşit să le fac să dispară. Probabil că dacă aş folosi peria şi mai des, aspectul pielii ar fi şi mai bun, însă, recunosc că mi-i aşa lene uneori...
Peria pentru corp am folosit-o doar de două ori împreună cu gelul de duş care mi-a venit la îndemână în momentul ăla, poate şi pentru faptul că n-am văzut să facă ceva extraordinar. Mă interesa exfolierea pielii picioarelor, anterior aplicării unor creme care, în final, să ajute la a nu-mi mai creşte fire de păr sub piele după epilat. Acum nu ştiu dacă peria nu funcţionează ori eu îs "defectă", însă firele cresc în continuare sub piele şi foliculita "înfloreşte". Problema e oricum în studiu!
Însă, una peste alta, eu sunt mulţumită de peria asta şi mă bucur că am avut ocazia s-o comand de Black Friday.  Să vă mai spun că mi-a plăcut faptul că, cei de la Sigma au trecut ca valoare a coletului suma de 22 de dolari, sumă la care nu se pune problema de aplicat taxe, deşi înăuntru erau două aparate (celălalt pentru o colegă) şi pensula E25, cadou. Good job, Sigma!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu