luni, 30 ianuarie 2012

Pizza de la Cocco-Ricco

V-am spus că-s înnebunită după voucherele de reducere, nu? Ei bine, în ultima perioada am tot cumpărat astfel de produse.
Astăzi am să vă vorbesc despre experienţa mea cu voucherele în valoare de 8 lei pentru o pizza Capriciosa de 33 cm. de la Pizzeria Cocco-Ricco, cumpărate de la Fun Group.

Am comandat 2 vouchere, iar soţul meu 3. Prima comandă am dat-o chiar in primele zile după achiziţie, iar ceea ce am primit putea fi surclasat fără drept de apel chiar şi de o pizza congelată cumpărată din hipermarket. Mă gândeam că  mai avem atâtea vouchere şi dacă pizza comandată e ca prima, am dat banii degeaba.
Surpriza a apărut de la a doua comandă, când, după ce i-am spus doamnei care preia comenzile că aceea, prima, a fost execrabilă, iar dumneaei s-a scuzat că au făcut o greşeală lăsând oferta activă în aşa fel încât s-au cumpărat peste două mii de vouchere şi, bineînţeles că nu fac faţă comenzilor, am primit două pizza divine! Fără nici un fel de exagerare. Au tot ce le trebuie. De altfel, a fost prima pizza pe care am găsit-o gustoasă, fără a-i mai adăuga sos. La fel şi cele comandate astăzi. Spre exemplificare, vă arăt o poză făcută în timp ce mirosul mă dobora de-a dreptul :D


Închei spunându-vă că recomand pizza Capriciosa (că doar de asta am mâncat!) de la pizzeria Cocco-Ricco, pe care o puteți comanda la telefoanele 0747 081314 și 0740 765888. Firma nu are un restaurant, ci doar onorează comenzi telefonice pentru acasă sau la birou. Prețurile le aveți aici

13 comentarii :

  1. băi, tu ești sadică cu poza asta!! auleuuuuuu! mi-e rău de foame și de poftăăăăăăă!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am cumparat voucherul si regret. Nu ma intereseaza ca au prea multe comenzi e fix problema lor, pizza a fost lihoda, gustul lipsea cu desavarsire si am primit-o dupa 4 ore! Am sa le fac si eu reclama, dar negativa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acelasi lucru mi-l spunea si o colega care a comandat si ea cu voucher. La mine au avut sansa sa-si spele obrazul.

      Ștergere
  3. Pai s-au revansat pentru ca au avut cum si le-ai atras atentia, daca nu... Magazinul cu genti este pe Stefan, aproape de Piata Unirii, fata in fata cu libraria Adevarul. Au niste preturi foarte bune, la 27 de lei gasesc chestii ok. Nu sunt super calitative, dar eu zic ca merg. Acolo sunt foarte multe modele care se cumpara repede, rar gasesc 2 la fel si trebuie sa mergi de mai multe ori pentru a gasi ceva sa iti placa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata! Il stiu! Alaturi e un magazin ("Inox" se chema pe vremuri) care vinde bibelouri, vaze... Si dupa, e pizzeria artis, nu?

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Leidi, e deja ca o chemare la "lupta"! Da si ea ceva de ziua ei? Stii tu: o atentie, o maslina, o scobitoare straina... :D

      Ștergere
  5. Draga, Maya sunt convinsa ca nu ai primit pizza dupa patru ore si nici nu avea gustul pe care l-ai precizat. Dar in schimb ne place sa comentam . Cred cu convingere ca daca ar mai fi o oferta cu 8 ron ai cumpara din nou. Recomand oricui produsele celor de la COCCO-RICCO.Mi-am aniversat ziua de nastere si am fost foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim, de ce ti se pare asa incredibil ca Mayei nu i-a placut pizza si ca a asteptat mult pana a primit-o? Si eu am spus ca prima a fost extrem de proasta, iar timpul de asteptare n-a fost chiar scurt. La a doua comanda, desi imi confirmasera 12:30, pizza a ajuns pe la 13:30, de mi se lungisera urechile de foame.
      Pe de alta parte, daca ti-ai aniversat ziua, ai avut probabil o comanda mai mare, pe care ti-au livrat-o repede pentru a le ramane sa alerge prin oras cu cate o pizza-doua.

      Ștergere