vineri, 13 ianuarie 2012

Se poate și mai rău

Zilele astea se discută în toate mediile de demisia doctorului Arafat și de noua lege a sănătății. Se fac mitinguri de susținere a doctorului, de înjurare a lui Băsescu... M-am săturat deja de câte ori a trebuit să mă retrag din grupurile de susținere a ex-secretarului de stat, grupuri încropite pe Facebook și în care am fost înscrisă fără consultare prealabilă. Dar asta e o altă poveste, pe care am s-o reiau altă dată.
Ce vroiam să vă spun în seara asta e că la alții e mai rău.
Să dezvolt.
În urmă cu vreo două zile, mama mea a plecat în Basarabia să-și viziteze niște rude. Mai are acolo o mătușă în vârstă de 94 de ani și multipli veri. La unul dintre ei a și fost invitată să stea. Tot acolo este și o gâgâlice de 2 ani, Dumitrița, o nepoțică a vărului, care aseară avea febră, frisoane și amigdalele inflamate. Au încercat s-o trateze cu supozitor ca să-i scada temperatura și ceva sirop de tuse, asta până azi dimineață, când au decis să cheme ambulanța. Ei bine, operatoarea de la salvare le-a spus: "nu vini nimini cî-i anu nou. Căutați în sat o sorî miedicalî sî vii sî vadî copilu". Și la revedere. Asta în condițiile în care din Ungheni (municipiu, capitală de raion) și până în satul cu pricina sunt doar 25 de km. și este șosea asfaltată, iar în sat nu există vreun cabinet medical. Vă las pe voi să judecați situația, pentru că mie mi se pare inacceptabilă. Norocul copilului a fost că a venit o mătușă de-a ei de la Chișinău, care a terminat oarece școală medicală, și a știut cum s-o trateze, iar acum micuța e ceva mai bine. Dar dacă nu venea?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu