joi, 23 februarie 2012

Am primit şi eu Beauty Box-ul

Azi, pe la prânz, curierul de la Cargus mi-a adus şi mie coletul de la Beauty Box. Ca o veritabilă detail freak (cum m-a numit Camelcutza :D) am descoperit că firma care comercializează conceptul Beauty Box este una care are ca obiect de activitate principal lucrări de tâmplărie şi dulgherie =))
Surpriză mare nu mai era, pentru că fetele care l-au primit deja, au postat poze cu produsele.
Aşadar, eu am primit acelaşi lip lust Beauty UK în nuanţa office chic, fardul makeup geek  nuanţa cupcake, mostra de şampon de 20 ml. Salerm (e o "minunăţie" care conţine toată gama de SLS-uri, parabeni şi alte "bunătăţi"), lacul de unghii China Glaze în nuanţa temptation carnation şi un baton Nestle Fitness.


Deşi nu sunt mulţumită de modul în care au înţeles reprezentanţii firmei să comunice cu clienţii (adică nu au comunicat nicicum după confirmarea plasării comenzii !) şi de faptul că livrarea începând cu data de 15 februarie a însemnat, de fapt, că mie mi l-au trimis pe 22 şi l-am primit pe 23, produsele, la prima vedere, îmi plac.
Dacă voi mai comanda? Nu ştiu. Poate. Dacă vor avea produse care mă vor tenta şi dacă am să-i văd doritori să-şi îmbunătăţească relaţiile cu clienţii.

2 comentarii :

  1. poate mai evolueaza...am vazut cateva cutii de-astea de prin alte tari si mi-a cazut fata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, coco, si eu am vazut, insa la noi, cel putin de data asta, "am primit pentru cat am platit". Box-urile astea din strainatate sunt o modalitate de a prezenta produse nou lansate, in general brand-uri de lux...
      Oricum, sunt inca in asteptarea stylebox-ului, care intinde coarda cam mult, cu atat mai mult cu cat l-am achitat in avans.

      Ștergere