joi, 23 februarie 2012

Ia'și'ascultă!

Ascult Radio Hit încă de la la lansare (1994), pentru că mi se pare că e postul local cel mai echilibrat și, în ciuda schimbărilor (sediu, realizatori de emisiuni etc.), au rămas în topul preferințelor mele. Așa că, zilnic, cât timp sunt la birou, radio Hit "zumzăie" în surdină.
În urmă cu o săptămână (sau două, că nu-mi mai amintesc :D), îmi ajunge la urechi o întrebare pusă de realizatorul emisiunii de la acea oră: "cine a scris cartea Firma". Îmi dau seama că era un concurs și că cel care sunase (un tip enervant care sună mereu în direct și pare ușor retardat), habar n-are răspunsul. Am făcut 214333, deși șansele de a "prinde" directul sunt destul de reduse. Habar n-aveam în ce constă concursul, ce premiu se oferă, pentru că până atunci vorbisem la telefon. Am intrat în direct, am zis că Firma e scrisă de John Grisham (unul dintre scriitorii mei preferați) și am câștigat. Ce? Tot n-aveam habar.
Ieri m-au sunat să-mi spună că pot veni să-mi ridic premiul și azi i-am vizitat.
Acolo am găsit-o pe drăguța și zâmbăreața Maria (Păduraru), una dintre membrele echipei radio Hit, care mi-a dat premiul (sponsorizat de AXN pentru promovarea noului serial Firma) și mi-a zis de vreo două ori să intru în studio să-l cunosc pe Radu Cristin, cel care face "Raportul de seară", însă n-am acceptat pentru că mi-a fost jenă să deranjez omul când lucrează. Poate altă dată!
Și ca să închei apoteotic, aș fi vrut (dar n-am îndrăznit) să-i spun Mariei să transmită și colegilor ei că "Ai seu te pego" a ajuns să ne enerveze deja și că e cazul să n-o mai difuzeze :D

6 comentarii :

  1. Miki, ne bucuram ca ramanem in topul preferintelor tale dupa atat de multa vreme!
    Transmit mai departe:"Ai se eu te pego" a intrat la "oldies" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersiiiii! Daca scap de melodia asta, mai traiesc o viata :D Exagerez, bineinteles, si oricum, daca nu o sa mai fie asta, o sa fie alta, nu-i asa? Se prefigureaza deja o obsesie muzicala cu potential maladiv: Gotye "Somebody that i used to know"

      Ștergere
  2. Coooorect!!! Deja Gotye e pe replay insa avem sanse bune sa prindem o obsesie si pentru Voltaj - "Da vina pe Voltaj" :)

    Chiar, putem muta playlistul de la Hit, aici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, be my guest cu playlistu'! Cat despre Voltaj... mai bine nu :D

      Ștergere
  3. hei, felicitari! micul monstru din mine obsedat de agende si agendute e chiar invidios. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, belgi! Unde mai pui ca agenda aia e nedatata, asa ca o pot folosi la anul, fara probleme, ca pe anul asta am inceput deja alta. Chestia aia neagra e un "chart" d'ala de pus carti de vizita (nu's cum se cheama, da' intelegi tu ce vreau sa spun, nu?)

      Ștergere