sâmbătă, 26 mai 2012

PALAS (II)

După cum vedeți, subiectul Palas se prezintă sub formă de serial! Astăzi, episodul II!
Mai sunt câteva zile până la marele eveniment care marchează deschiderea Palas Mall și a hipermarketului Auchan, aflat în interiorul complexului. 




Lucrările sunt în toi, iar aseară se făceau probe de sunet pentru concertele care vor avea loc la sfârșitul săptămânii. Am recunoscut încă de la început că sunt nerăbdătoare să particip la deschidere și pentru asta am fost acuzată de un nickname (ieșean) că "m-au mânjit și pe mine cu bani ca să le susțin crima arhitectonică pe care Iulius Group a comis-o în imediata apropiere a simbolului Iașului, Palatul Culturii". Tâmpitul ăsta îmi scria inițial mesaje pe blog, pe care drăguțul de blogspot le-a trimis automat în spam, ca mai apoi, vazând probabil că nu-i public niciuna din tirade, a început să-mi trimită e-mailuri, bineînțeles pe aceeași temă. Țin să-l informez că nu am nici un beneficiu pentru că scriu despre Palas, nici în bani, nici sub altă formă, ci o fac pentru că pe mine, ca riveran al complexului, mă bucură că s-a construit așa ceva în locul mizeriei de ștrand municipal care exista acolo anterior, și care devenise în ultimii ani cuib al golanilor și curvelor din Iași. Mă bucur că voi avea un hipermarket în apropierea casei, o farmacie, un loc din care sa-mi cumpăr ziare și reviste... Poate unora le pare ciudat, însă deși în apropiere de centrul Iașului, aceste dotări edilitare lipseau cu desăvârșire la mine în cartier. Daca-mi trebuia un medicament, era musai să mă deplasez în Podu Roș, la Gara Internațională sau la Kaufland Pavlov, pentru că tot ce se găsește la mine în cartier sunt cele 3 magazinașe agro-alimentare identificate de noi drept "la Miluță", "la Radu" și "la 33". În rest, nimic! Nu tu chioșc de ziare, bancomat sau alte dotări care la mama în Piața Voievozilor, de exemplu, există din belșug.
Așa că, mă bucur că voi avea toate acestea lângă casa mea, și drept urmare am să scriu despre ele până nu mai pot . Bloggerii nu scriu doar pe bani sau alte foloase, pentru că atunci articolele ar fi rare și nu cred că ar mulțumi pe cineva starea asta de fapt. Bloggerii au dreptul să aibă opinii personale pentru că și ei sunt cetățeni ai acestei țări, așa că se bucură și ei de prevederile art. 30 (1) din Constituția României care zice:
Libertatea de exprimare a gandurilor, a opiniilor sau a credintelor si libertatea creatiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare in public, sunt inviolabile.
OK ieșeanule? Te potolești? Încetezi să mă mai hărțuiești?

AMR 4 zile!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu