joi, 10 octombrie 2013

Vreau să-mi răsfăț părul apicosmetic!

http://magazin.complex-apicol.ro/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=59&Itemid=53&TreeId=29

Despre Complexul apicol Veceslav Harnaj și produsele lor din gama Apidermin, Floramin, Floral si Apidermaliv am tot citit în blogosferă, însă n-am avut încă norocul să le folosesc, deși toată lumea a avut doar cuvinte de laudă la adresa calității lor.
Iată, însă, că astăzi am aflat despre o nouă campanie, cea de "testare a răsfățului apicosmetic pentru păr" și m-am grăbit să scriu despre ea.
Dar iată despre ce este vorba: Complexul apicol Veceslav Harnaj a lansat de curând 4 tipuri de balsam pentru păr și 4 tipuri de măști pentru păr, noutăți care se adaugă colecției existente de produse apicosmetice. După cum spun ei înșiși: fiecare mască și fiecare balsam se adresează unui tip de păr, având o acțiune specifică ingredientului apicol pe care îl conține și celorlalte ingrediente naturale care îi potențează acțiunea.
Eu m-am hotărât să testez gama Apidermaliv.


8 comentarii :

  1. Eu folosesc acum şamponul Apidermin, dar cred că mă-ntorc la Floral că părul meu părea mai fericit (apa e foarte dură pe aici). Am văzut că au lansat balsam şi mască, de abia aştept să ajung acasă de Crăciun şi să mi le comand! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1-0 pentru tine, ca esti asa departe si totusi folosesti produsele lor! :)

      Ștergere
  2. Cred că ar trebui să-mi iau și eu ceva de îngrijirea părului fiindcă de obicei mă limitez la a-l da cu balsam de-ăsta cosmetic obișnuit, ca să-l pot descurca, dar nu observ să-i confere și alte calități decât asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am sa va zic cum sunt astea pe care le voi testa si daca o sa te tenteze...

      Ștergere