vineri, 13 decembrie 2013

Vineri 13


De felul meu nu-s superstiţioasă, însă azi dimineaţă m-am trezit cu gândul că-i "vineri 13", aşa că după ce m-am spălat, îmbrăcat, împodobit, primul lucru pe care l-am făcut a fost să sparg o farfurie şi să mă tai la un deget când am adunat cioburile. Şi să şterg uleiul împrăştiat pe jos cu această ocazie. Că doar nu vă îmchipuiaţi că farfuria era curată... :p
După chestia asta, mi-am propus ca azi să stau ascunsă şi să nu fac nimic care mi-ar produce prejudicii de orice fel, însă tot am de punctat câteva acţiuni. 
Cea mai importantă este să-l însoţesc pe soţul meu la spitalul veterinar de la Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară unde a dus un pisic din cei pe care-i îngrijeşte la grădină, pe motiv că în urma unui accident (?!) avea o labuţă ruptă =(( A fost operat marţi (i-a fost amputată lăbuţa în întregime), iar acum e destul de bine. Mănâncă, bea apă... Deja, ieri a evadat din cuşca în care îl ţin, însă, din fericire, a fost găsit după câteva ore într-o încăpere alăturată celei de post-operator unde este cazat acum. Astăzi îl externează şi până-şi revine îl cazăm într-un balcon încălzit la soacra mea.
Sper să nu mi se mai întâmple nimic rău, cu toate că se spune că, cu cât te gândeşti mai mult la asta, cu atât atragi ghinionul :D
Vă doresc să treceţi de ziua de azi fără evenimente neplăcute ! :-*

4 comentarii :

  1. Nici n-am stiut ca e 13 azi daca nu citeam la tine, macar bine ca stiam ca e vineri :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. aham.. deci de asta era sa alunec eu azi pe gresia proaspat spalata de cateva ori :))

    RăspundețiȘtergere
  3. nici eu nu am avut o zi prea grozava, de fapt a fost o saptamana cu ghinioane, dar in final totul se termina cu bine! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fetelor, bine ca a trecut. Cu bine sper! :-*

    RăspundețiȘtergere