luni, 10 februarie 2014

Diverse


Ieri am ieşit un pic până la Palas, pentru că aveam nevoie să scot nişte bani de la bancomat şi acolo este cel mai apropiat loc în care o pot face.
Bineînţeles, dacă tot m-am "mişcat", am intrat un pic şi în mall şi n-am ieşit cu mâna goală.
De la Zara mi-am mai cumpărat (încă :p) o pereche de balerini din pânză, tot cu 29 de lei.


Am intrat şi la Librarium, m-am uitat un pic la cărţi şi nu m-a atras nimic din cele cu preţuri reduse, însă mi-am cumpărat două tarte Yankee Candle, în aromele favorite.

Mi-am mai cumpărat de la Auchan o pungă cu ceai de fructe foarte bun, însă am uitat s-o pozez şi nici nu am reţinut cum se numeşte (cred că-i cehesc, dar nu-s foarte sigură!).
În rest, n-am făcut mai nimic, înafară de a mă uita la câteva episoade dintr-un serial recomandat de Diana, "Scandal" (o fostă consilieră de la Casa Albă, care a avut o relaţie nepotrivită cu preşedintele :p, are în prezent o firmă care se ocupă de rezolvarea unor situaţii de criză personală, solicitanţii fiind cel mai adesea sus-puşi care vor să scape basma curată din tot felul de clenciuri pe care ei înşişi le provoacă).
Vă pup şi vă doresc o săptămână frumoasă! :)

7 comentarii :

  1. super faini balerinii! si tartele, bine ca mi-ai amintit ca trebuie sa mi cumpar si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Simpatici tare balerinii!! Imi place modelul foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguti balerinii! Sa-i porti cu placere!
    Imi place mult Scandal, abia astept sa apara un episod nou.
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu de ce.. dar intru atat de rar la Zara.. si cand intru nu ma tenteaza mai nimic.
    Sa ii porti cu placere.. speram sa vina repede primavara..

    Legat de Scandal.. sunt la zi :D pot sa iti zic ca merita urmarit..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu intru la Zara decat in perioadele de reduceri, pentru ca in restul anului mi se par mult prea scumpe.
      Cica anul asta primavara vine de la sfarsitul lunii februarie. Vom vedea! :)
      Scandal e fain, insa uneori ma plictiseste si mai alternez si cu altceva

      Ștergere