duminică, 5 iulie 2015

Am fost la SofistiCAT

Nu pot să spun că m-a impresionat în vreun fel bazarul organizat în beneficiul pisicilor fără stăpân.
Am ajuns pe la 12, pe o căldură destul de mare, mergând pe jos de acasă și până la Embargo, localul pe terasa căruia s-a ținut evenimentul.
Nu știu ce să spun, că nu vreau să supăr pe nimeni, însă înafara cărților și câtorva bijuterii, lucrurile donate erau din seria "luați-le că tot voiam să le arunc" :( Pantofi uzați, poșete sintetice cu urme vizibile de deteriorare, haine uzate...







Nu mi-a plăcut, trebuie să recunosc. De aceea nici nu am stat mai mult de 15 minute, cu tot cu socializarea cu una dintre organizatoare, cea căreia îi dădusem acu câteva zile cărțile pentru a fi vândute la bazar.
Consider că am pierdur timpul cu drumul până acolo și mai bine mă limitam la donație. Doar că nu aveam de unde să știu cum avea să fie, fiind și primul eveniment de gen la care am participat.
Oricum, sper ca cărțile donate de mine să se vândă și bănuții adunați să contribuie la bunăstarea pisicilor fără stăpân.

6 comentarii :

  1. imi pare rau ca nu ai nimerit un eveniment dragut :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa ii ajute critica ta si sa se organizeze mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. poate ca organizatorii ar trebui numai sa selecteze mai atent obiectele donate! ca e pacat, zau, de efort!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca le-a fost jena sa spuna donatorilor ca-s prea uzate lucrurile si daca tot le-au luat, trebuiau expuse

      Ștergere