luni, 6 iulie 2015

Chilipiruri de la L'Occitane

Ieri, pentru că aflasem de pe Facebook că au îmceput reducerile la L'Occitane, însă pe site n-am găsit mai nimic care să-mi placă îndeajuns încât să plătesc transportul, m-am gândit să trag o raită la magazinul firmei din Palas Mall.
Și n-a fost degeaba :)


Am cumpărat un set travel cu imortele care conține un ulei demachiant de 30 ml., un tonic tot de 30 ml., un serum mic (de fapt foarte mic :D) și o mini cremă prețioasă de 8 ml. În plus, pentru 33 de lei, pachetul conține și un port-fard. Pe lângă acestea, mi-am cumpărat și un șampon cu unt de shea care sper să-mi facă bine, deși abia acasă am văzut că conține minunatul ingredient SLS :(
Drăguțul consultant L'Occitane mi-a pus în pungă și câteva mostre de cremă prețioasă cu imortele și câteva de balsam pentru păr uscat și vopsit.
Mai erau multe produse reduse, însă eu m-am limitat doar la acestea, pentru că mai am câteva cumpărate nu cu mult timp în urmă și e cazul să le consum.
Închei urându-vă să aveți o săptămână bună și aveți grijă să nu vă doboare canicula :)

8 comentarii :

  1. vreau si eu set de ala :((! pe site sunt numai bazaconii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa incerc sa-mi fac drum sa-ti iau si tie. Sper sa mai gasesc :)

      Ștergere
  2. imi plac tare mult produsele L'occitane!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie, insa tare-s scumpe si nu mi le permit decat cand sunt super reduse. Si nici atunci toate!

      Ștergere
  3. Ce imi place sa aud ca ai prins reduceri! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. sa te bucuri de ele :).

    pe mine ma tenteaza crema aia cu imortele, dar mi se pare cam scumpa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, mersi! E scumpa si trebuie sa recunosc ca mai sunt si altele cu acelasi efect, insa cu pret mult mai mic. Adica, pentru mine nu a avut un efect wow (am mai avut, nu vorbesc de asta cumparata acum)

      Ștergere