miercuri, 20 aprilie 2016

H&M, un alt episod

Cum ziceam cu ceva zile în urmă, mai așteptam niște comenzi făcute la H&M și promiteam să vă arăt ce am cumpărat.
Într-o ordine total aleatorie, încep prezentarea :d
Bluză de vâscoză cu dantelă cam rigidă pentru gustul meu, din secțiunea mărimi XXL. Am cumpărat XL și-mi este mare. Nu deranjant, însă eu știu că mi-ar fi trebuit un L.


Jachetă cargo care-mi vine foarte bine, e de calitate, însă are și un minus: fanta aia cu fermoar de la guler nu conține glugă :( E de primăvară, pentru că nu are decât căptușeală, fără nici un fel de alt strat.


Pulover de bumbac, cumpărat mărimea XL, îmi vine ca un pulover oversized, deși nu e ;)

Bluză de satin, moale și plăcut pe piele. Îmi place la nebunie rozul ăsta prăfuit. Mărimea e perfectă.
Însă cea mai bună achiziție e, de departe, tricoul ăsta pe care am dat 10 lei. E dintr-o vâscoză ca o mătase grea, are lungimea perfecta și am nimerit și mărimea bună (L).


Bluza asta e așa, boho style, și e dintr-o pânză creponată care seamănă cu pânza topită din care-s făcute iile. E drăguță și e bună de purtat pe caniculă.

Mi-am mai luat și papucii ăștia care-s, de fapt, un fel de șosete mai grosuțe. Papuci de genul ăsta găseam la Lidl sau Deichman la preț mult mai bun și de calitate superioară :(
Cam astea-s toate produsele care acum mai sunt disponibile. Oricum, merită să treceți în revistă în fiecare seară secțiunea de reduceri, pentru că, periodic, mai actualizează stocurile și e posibil ca ceva care vă place și are preț bun să reapară disponibil.
Eu mi-am făcut plinul, mi-am golit cardul și mă opresc aici cu cumpărăturile.


2 comentarii :

  1. Sa le porti sanatoasa! Prima bluzita este superba!! Si la fel de mult mi-a atras atentia si bluzita de satin rozulie; si ia uite ca mie culoarea roz nu prea imi place :))
    Si papucii sunt draguti; eu am papuci de casa de iarna asa ca sunt in cautare de ceva mai lejer si comod cu care sa umblu linistita prin casa primavara si vara. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Evelyn! Nici eu nu ma omor cu rozul, însă asta prăfuit îmi place. Papucii ăștia is tare subtiri si nu i-am returnat pentru ca am dat pe ei doar 25 de lei. Mie-mi plac papucii de casa cu talpă normală,doar că astia au talpa de panza moale 😒

      Ștergere