duminică, 9 august 2020

Raport scurt

Iar n-am mai scris de mult, deși promisesem.
Multe lucruri nu s-au întâmplat de când am scris ultima dată. 
Pot să vă spun doar că am început să ies din casă singură, ajutându-mă de cârje. Bineînțeles că drumurile sunt scurte și doar din necesitate. 
Primele, au fost la dentist, la un cabinet de la parterul blocului de alături. Am fost nevoită să merg pentru că una din lucrările dentare, care e drept ca avea mai mult de 10 ani, s-a rupt. Nu a fost ceva dificil, așa că de vineri până joi am avut dinți noi. 4 dinți, 2400 de lei :(
Apoi, tot în perioada asta, am avut de făcut un drum până la o farmacie de cartier după niște medicamente pentru soțul meu, care a avut o criză de gută și nu putea să meargă nici cât pot eu. Dus-întors, însumat cam 1 km., mi-a luat mai bine de o oră, dar m-am descurcat.
Oricum, kinetoterapeutul meu, George, mi-a recomandat să merg cât mai mult, pentru că doar așa îmi revin cât mai repede. Problema e că, cu cât merg mai mult, cu atât piciorul se umflă foarte tare și, din cauza asta, mă doare.
Trebuie oricum s-o fac, pentru că de la 1 septembrie mă întorc la serviciu.
Mâine începem o nouă săptămână care pentru mine înseamnă noi provocări.

10 comentarii :