luni, 30 mai 2022

Long time no see

 Azi am zis să mai încerc o dată dacă mă pot loga pe blogger și a mers. N-am mai scris fix de asta. Și de lene, e drept.

Nu știu cât de interesate veți mai fi să mă citiți. În definitiv, sunt o persoană de 54 de ani căreia nu i se întâmplă mai nimic spectaculos, și de-ar fi să scriu, cel mai probabil voi scrie prostioare din viața de zi cu zi.

Oricum, mă pregătesc de concediu și vreau să vă arăt cât de frumos este în Cipru, țară în care mergem de două ori pe an, atât în vară, cât și toamna.

Rămâne de văzut câți din cititorii mei fideli se vor mai întoarce să mă citească, pentru că, cel mai probabil și-au închipuit că nu voi mai scrie vreodată.

Pentru început, cred că am scris destul. Vă las acum, urându-vă noapte bună!

3 comentarii :

  1. Uite ca eu te citesc. Cu placere chiar. Abia astept sa aud povesti din Cipru. In septembrie sper sa ajung si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din păcate, pentru a comenta, nu mă pot loga. Am tot încercat tot felul de setări, dar nu-i pot da de cap :(

    RăspundețiȘtergere
  3. eu zic sa mai scrii, toate avem mai multi ani decat atunci cand ne-am deschis blogurile si cititorii de atunci au "crescut" odata cu noi :). bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere