miercuri, 26 septembrie 2012

7 lucruri despre mine

După ce am promis Mayei, cea care m-a invitat să fac tag-ul, că îl fac mâine, zi care a tot trecut de câteva ori, azi am hotărât că e timpul.

So,

7 lucruri ciudate despre mine (sau despre care cred eu ca sunt ciudate)

1. Mi-e teamă să stau singură peste noapte, chiar şi acasă la mine. Mi se pare că aud tot felul de zgomote la uşă, aşa că dorm iepureşte
2. Nu-mi plac jocurile online. De nici un fel. Habar n-am cum e cu angry birds, cityville, farmville şi altele
3. Gândesc (şi aş şi acţiona dacă s-ar putea!) radical despre situaţii de criză majoră (aş omorî pedofilii, ucigaşii de copii/bătrâni/animale domestice, pe cei care chinuie copii/animale domestice... Pe cei care-şi bat nevestele, i-aş bate de 3 ori pe zi şi o dată seara şi tot aşa aş ţine-o). Bine că nu am armă, pentru că sunt şi irascibilă!
4. Toată copilăria şi prima tinereţe am suferit de un complex de inferioritate din cauza ochelarilor urâţi cu dioptrii mari
5. Nu am zburat niciodată cu avionul
6. Nu am permis de conducere şi nici nu cred că voi avea vreodată, pentru că mi-ar fi frică să şofez. În intersecţiile foarte aglomerate, nesemaforizate, unde-ţi trebuie aplomb pentru a le trece, închid ochii, lucru nerecomandat când eşti la volan :D
7. Îmi iubesc job-ul

7 lucruri pe care nu le suport

1. Făţărnicia. Deşi sunt înconjurată de câteva persoane ipocrite, le tolerez ca să nu par sălbatică, uneori forţată fiind de împrejurări
2. Persoanele îmbrăcate fără gust. Nu au nici o scuză! Chiar şi de la SH dacă te îmbraci, poţi fi elegant
3. Persoanele care put! Fir-aţi ai dracului de nespălaţi, marş înapoi în bârlogul vostru, nu împuţiţi atmosfera în public!
4. Şerpii! Chiar şi când văd la TV imagini cu şerpi, simt cum mi se face rău de la stomac
5. Indivizii care declară cu emfază, de parc-ar fi motiv de mândrie,  că nu citesc literatură şi nici nu au citit vreodată vreo carte, pentru că n-au timp de prostii dintr-astea
6. Lipsa de confort, fie că e vorba de casă, birou sau alte situaţii mai mult sau mai puţin impuse
7. Indivizii care chinuie animale. I-aş împuşca! Nu, nu glumesc.

Nu aş putea trăi fără (sau aş trăi, dar nu v-aţi dori să mă cunoaşteţi)

1. Cărţi
2. Muzică
3. Familie
4. Laptop + internet
5. Parfum
6. Flori
7. Pisici

E primul tag pe care-l fac şi mi se pare funny!

4 comentarii :

  1. Si eu l-am facut acum cateva minute.Nici mie nu-mi plac jocurile online si in privinta celor care chinuie animalele...nici o pedeapsa nu este prea mica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Da. Daca am carti, nu-mi pasa de filme. De altfel si acum, am perioade in care n-am chef sa vad filme, ci doar sa citesc

      Ștergere