joi, 13 septembrie 2012

"Noutăţi"

În timpul care a trecut n-am făcut mare brânză, chiar dacă pe 11 a fost ziua soţului meu (vom sărbători sâmbătă!). Singurele acţiuni notabile ar fi că am reluat şedinţele de masaj terapeutic de două ori pe săptămână (trăiesc din nou!) şi am ridicat o comandă StrawberryNet. Aştept comanda făcută la Topshop şi nu mai vine, deşi trebuia să ajungă deja.

Tot sâmbătă seara aş vrea să merg şi la premiera de gală a filmului co-producţie româno-franceză Despre oameni şi melci, dar asta numai dacă am noroc să câştig invitaţii, pentru că altfel mi-e greu să mă mobilizez.

În rest, ce să vă mai spun... Am citit destul de mult, adică am dat gata în 5 zile, citind doar seara, Iubirile croitoresei, şi mai am câteva file din Câinele de teracotă, un policier super simpatic, din seria celor cu comisarul Montalbano. La un moment dat era şi un serial cu acest comisar, pe Rai 1, pe care nu am avut niciodată răbdare să-l urmăresc, şi-mi pare rău.
Mai vroiam să vă zic că editura Nemira are o ofertă grozavă (de care, se pare că nu profită prea multă lume :D) cu multe cărţi bune la preţul de 10 lei exemplarul. Aşa se face că am adunat deja vreo 6 titluri pe care le devorez în ritm alert, fiind io, chiar acu, într-o dispoziţie în care vreau să citesc, în detrimentul internetului şi filmelor. De la masaj trec musai prin Palas Mall, ca să nu ocolesc pe străzile sparte de lucrări care duc spre casă, aşa că ispita, sub forma "insulei" editurii Nemira, îmi apare în cale vreau-nu vreau :D
Mai spre seară am să vă arăt ce am cumpărat de la StrawberryNet. Acum, mă întorc la muncă. Hev ă nais dei!

2 comentarii :

  1. Si eu vreau sa reiau masajul...intr-un timp faceam de 2, 3 ori pe saptamana, dar am renuntat din lipsa de bani. Acum simt ca chiar am nevoie, merita sa renunt la altele pentru masaj.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am facut din februarie pana in iunie si nu m-am mai dus pentru ca maseuza nu mai avea spatiu. Cel in care era initial, era f.scump si pana a gasit altul, a durat. Acum e la un salon mic vizavi de biserica Barboi (salon Luisa) si o sedinta de 50 de minute costa 35 de lei. O recomand pe Gabi din tot sufletul! Multumita masajului facut de ea, nici nu mai stiu cum e sa ma doara capul din cauza herniei de disc cervicala. Aaa, si la mine inceputul a coincis cu lasatul de fumat, care ma costa mai mult decat 8 sedinte de masaj lunar :D

      Ștergere