vineri, 21 septembrie 2012

E vineri, deci e S.R.L.*

După un început de săptămână nu prea grozav (câteva probleme personale care, tare mi-e ca vor reveni ciclic! Dă Doamne să mă înşel!), de miercuri lucrurile au reintrat într-un aparent normal. Totuşi, am încercat să nu mă las copleşită de necaz şi luni am ieşit la o pizza cu Siuzica pentru a ne lua rămas bun până voi ajunge eu la Dublin sau va reveni ea la Iaşi, iar marţi am mers la masaj.

Mâine am programată o călătorie la ţară, la o prietenă a mamei mele, de unde sperăm să ne aprovizionăm cu câte ceva pentru iarnă, la preţuri mai prietenoase decât cele practicate de ţigănimea "producătoare" din pieţele ieşene şi să opresc şi la Bacău, la unul din mall-uri, pentru magazinul meu preferat (New Yorker).

În rest, parafrazând un celebru mingicar român, e bine că nu e rău! Să ne "vedem" sănătoşi!

*săptămână redusă de lucru

4 comentarii :

  1. la mine nu e srl :)...si plouuaaa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, nu le poti avea pe toate: si sezon estival cu mare si toamna neploioasa... Vezi cum te incurajez eu? :D

      Ștergere
  2. Miki,cred ca inteleg unde vrei sa bati cu problemele personale,dar asa cum ai spus si tu mai sus,nu poti sa le ai pe toate si trebuie sa te adaptezi la ce ai,ca sa fie bine pentru toata lumea.Sper ca totusi situatia e sub control.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum este, insa cine stie pentru cat timp... Om trai si om vedea. Te pup si eu!

      Ștergere