vineri, 13 aprilie 2012

Mărunțișuri

Azi am liber de la birou, așa că mă apuc de curățenie și mâncare, ușurel, pe îndelete, că mai e zi și mâine :D
Îmi beau cafeaua și "scrutez zările". Să stai la bloc, într-un oraș mare, nu e o garanție că scapi de nostalgiile rurale. Mai ales când vrei să demonstrezi cât ești de gospodină


Pe de altă parte, Țuțu și Bambu mă privesc cam "pe diagonală". Cred că le place c-am eliberat ringul de lenjerie


În final, inspirată de blogatu.ro, vă invit pe strada mea =))

când ploua

sau când e soare
Hai, vă pup pi tăț și vă urez să aveți o zi frumoasă!

Editez, că am uitat ceva: găsesc în statistici că mulți ajung pe blogul meu întrebându-l pe Google despre condițiile de returnare a banilor la FunGroup.

Pentru ei, și pentru cei care vor avea nevoie, vă spun că trebuie să faceți o cerere formală (scrisă și semnată) în care e musai să treceți numele, adresa de e-mail pe care vi s-au trimis voucherele, seriile voucherelor pentru care vreți banii înapoi și o scurtă motivare a solicitării acestui lucru. Astfel scrisă, scanați cererea și o trimiteți pe adresa office@fungroup.ro.

2 comentarii :