joi, 1 august 2013

Primele zile în Corfu

Vă salut de pe țărmurile Mării Ionice!
Am prins un pic de net și m-am gândit să postez câteva prime impresii, că poate așteptați un semn de la mine.
Spre Corfu am plecat luni după-amiază la ora 16 cu un "autocar clasificat" asta însemnând, de fapt, un autocar destul de vechi (mijlocul anilor '90), cu un sistem de climatizare absolut nesatisfăcător, cu un sistem audio-video jenant și, bineînțeles, cu locuri pentru persoane  cu înălțime cel mult medie. Eu, la cei 1.77 ai mei, am suferit teribil și, deși cu ajutorul unei măști de dormit și a unor dopuri pentru urechi, am reușit să dorm cca. 4 ore adunate, a doua zi picioarele mele arătau cam așa

Peste noapte s-au dezumflat, însă a doua zi am fost într-o "scurtă" excursie by foot de la Roda la Acharavi și, cu ocazia asta, iar mi-am nenorocit picioarele. Dus-întors, 7 km. :p
Mâine am să încerc să vă mai scriu câte ceva, însă azi închei pentru că mi s-a descărcat bateria de la laptop și n-am sursă de curent la piscină, de unde vă scriu, pentru că-n cameră nici nu văd routerul :(
Vă spuneam de apa de un incredibil turcoaz și v-o și arăt într-o poză făcută de pe feribot.

Vă pup și aveți grijă de voi!

15 comentarii :

1. Vacanta placuta!]]
    Monica

2. Și eu mă trezesc cu butuci în loc de picioare cînd mă dau prea mult cu autocarul. De aia prefer trenul (cînd avionul e prea scump). :)

Nu contează, Miki, principalul e să te simți bine și să vezi cît mai multă mare, picioare au vreme să-și revină în alea unșpe luni pe an cînd n-ai concediu. :D

1. Legu, asa-i, isi revin destul de repede, insa atunci m-am cam speriat.

3. exact asa mi s-au umflat si mie picioarele in Grecia, dar si anul trecut in circuit... oricum, peisajele merita si putina suferinta. distractie placuta in continuare!

1. Cum spuneam, pana acum nu mi s-a mai intamplat, dar de acum am sa stiu ca poate aparea efectul asta.
      :-*

4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

5. Să ai zile frumoase în vacanță!
    Iar dacă, la întoarcere, vei avea dispoziția necesară, să știi că te aștept cu un mic joc pe blogul meu. M-aș bucura tare mult dacă ai prelua acest tag!

1. Mersi, Maria!
      de tag am sa ma ocup cand ajung acasa, pentru ca aici e conexiunea foarte slaba

6. Am fost si eu in mai in Corfu <3 mi-a placut la nebunie.. http://makeupredspot.blogspot.ro/2013/05/vacante-de-vis-corfu.html daca ai cand sa mai citesti ;;) distractie placuta

7. Am fost si eu in Corfu dar tot timpul cand calatoresc in Grecia, aleg sa merg cu masina personala ! Insula este de nota 10 nu am ce zice dar cred ca e destul de nasol un drum cu autocarul pana acolo !