luni, 2 mai 2011

Wonderful life

Astăzi am avut o zi de luni minunată! Cum vă spuneam de dimineață, așteptam comenzile de la MiniPrix și StrawberryNet și speram să primesc și produsele FaNutriskin pentru a le testa în cadrul campaniei Word of Mouth . Ei bine, le-am primit pe toate !
Pe la ora 13 am primit un apel de la curierul TNT că vrea să-l direcționez spre adresa mea de domiciliu, întrucât are pentru mine un pachet de la Trender. I-am spus ca sunt la birou până pe la 17 și s-a oferit să mi-l aducă la serviciu. O jumătate de oră mai târziu a și venit și, până să semnez pentru livrare, am și deschis plicul. Curierul s-a arătat foarte interesat de conținut când i-am zis că sunt produse trimise gratuit, pentru a fi testate. M-a rugat să-i scriu pe un post-it adresa site-ului Trender ca să o dea soției lui.
Dar să vă zic de produsele primite: un deo-stick FaNutriskin 48 h deo protection și un lapte de corp  Rich Body Milk cu unt de shea și piersici albe, special pentru piele uscată.
Deocamdată nu pot spune decât că ambele miros foarte bine.


Mă duc să mănânc ceva și după, vă arăt și comenzile de la MiniPrix și StrawberryNet.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu