marți, 24 mai 2011

Am recidivat

Ieri am primit pe unul din conturile de e-mail de pe care am cumpărat primele dăți de pe StrawberryNet, o ofertă "we miss you" :D care-mi scădea 7,5 % din viitoarea comandă,  înafara celorlalte  procente de discount acordate de magazin în funcție de ce și cât cumparam. Oferta era valabilă până pe 28 mai.
Astăzi am citit un review pe blogul Modnizei la niște produse care mă tentau de ceva timp și, bineînțeles, am comis-o.
Mi-am comandat un șampon și un balsam Agadir Argan Oil și, ca să primesc coletul la oficiul poștal de care aparțin și nu la cel cu vamă, am adăugat și o EDT Mary Kate & Ashley - L.A. Style (da, da, MK&A sunt cele două gemene blonduțe din serialul "Casa plină"). Pe lângă astea, voi primi cadou un gloss Calvin Klein, într-o nuanță aleasă de mine.
De-acum, mă pun pe așteptat!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu