sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Întâlnire cu două bloggerițe

Ieri am avut plăcerea să le întâlnesc pe Maya și pe Diana-Elena, două bloggerițe (una cu state vechi, alta convertită recent) foarte tinere și frumoase.
Ne-am plimbat prin magazinele de la Palas Mall, ne-am cumpărat chestiuțe de la solduri, am băut câte o bunătate la o cafenea din complex și, bineînțeles am vorbit vrute și nevrute.
Fotografie am voie să pun doar cu mine și Diana, Maya apărând în poze, însă rugându-mă să nu le public.


A fost o după-amiază tare plăcută pe care sper să o reedităm.

23 de comentarii :

  1. Asa e ..a fost foarte frumos ieri si sper sa mai repetam povestea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa fiu si eu intr-o forma mai buna, nu asa lesinata ca ieri. :)) Maine ajunge MUA la 50000000 de likeuri si o sa aiba oferta de 50% si free shipping, va bagati la o comanda comuna??? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. uuuu ce fain suna!chiar zilele astea ma uitam pe site..eu una ma bag!maine discutam mai pe larg da?

    RăspundețiȘtergere
  4. Faina intalnirea voastra!Eu o sa revin in tara in vara, dar sigur sigur vin la Iasi pentru ca ma si mut acolo!:D
    Abia astept sa ne vedem dar sa nu radeti de mine ca sunt cea mai mica:)
    Te pup Miki!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci te faci ieseanca... Inseamna ca ne vedem sigur.
      Te pup!

      Ștergere
  5. http://www.muastore.co.uk/index.php/ maine incepe si daca vreti tot maine sa o si dam.

    RăspundețiȘtergere
  6. dap pentru mine e oki,putem sa o dam maine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am ruj, paleta de farduri Undressed si caviar nails. Pe cel din urma nu l-am incercat inca, nu am avut timp. Iti recomand rujurile, eu planuiesc sa imi iau cel putin 3. Mai vreau un tus, un blush si probabil o oja. Problema este ca nu as putea da eu comanda pentru ca este posibil sa nu ajunga pana plec. Daca vreti sa dam o comanda maine dimineata la prima ora, pe la 1 va pot transfera banii in cont, dimineata am programare la dentist- nu voi da o comanda mai mare de 5 lire, sper. :p

    RăspundețiȘtergere
  8. ufff...mie imi intra banii in contabia maine dupa-amiaza,hmmm...nu as vrea sa va incurc..dc mai prind ceva dupa-amiaza am sa dau separat...

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-am facut cont, asa ca trimiteti-mi mie linkuri cu ce vreti sa cumparati si dau eu comanda si pentru voi. Insa, am rugamintea sa nu fie prea mult pentru ca nu mai am nici eu f.multi bani pe card, disponibili pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  10. pff..pai atunci iti atasez aici linkurile..poti sa stai linistita ca o sa fie o comanda ff mica..doar asa de vreo 2 3 produse ca sa le testez mai mult
    http://www.muastore.co.uk/index.php/lipstick-nuantele 12 si 16
    http://www.muastore.co.uk/index.php/nail-polish nuanta 19
    http://www.muastore.co.uk/index.php/blusher nuanta nr 3
    Dc o sa fie reduse 50% inseamna ca produsele mele vin cam 10 lei..e oki?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, ar cam trebui sa te invat sa pui linkuri, nu? :p
      Hai ca ma duc sa pun in cos si produsele tale.

      Ștergere
    2. Am pus in cos totul, mai putin lacul de unghii pentru ca nu vad nicaieri trecut nr. nuantei, ci doar denumirea, asa ca zi-mi cum se numeste culoarea ce-o vrei tu

      Ștergere
  11. vin si eu imediat cu linkurile, pe email ca e mai simplu. :D

    RăspundețiȘtergere