miercuri, 9 ianuarie 2013

Primul

articol pe anul ăsta.
Ştiu, n-am mai scris de 9 zile, dar nu din altă cauză, ci de lene. Deci, aţi înţeles că anul ăsta l-am început leneşă şi vă mărturisesc că n-am nici un motiv să mă hărnicesc pe parcurs. Zău!
Sunt foarte nemulţumită de mine şi încă n-am găsit resurse să mă mobilizez să schimb ceva. Marea nemulţumire e că sunt grasă şi mănânc aiurea în continuare. Şi de aici, vin toate, în cascadă...
Ceea ce iniţial părea o mare realizare, şi aici mă refer la renunţatul la fumat, ulterior s-a dovedit a fi o sursă de depresie. Convinsă de-a lungul anilor de viaţă că eu nu pot fi grasă, orice/oricât aş mânca, după ce m-am lăsat de fumat am început să ronţăi tot felul de chestii comestibile, pline de zaharuri, grăsimi şi alte asemenea care m-au făcut să arăt ca o "tall miss piggy". Astfel, dacă la data de 14 februarie 2012 cântăream cca. 65 de kg., acum bat spre 80 =((
Da, e drept că am 1.77 m., însă când văd că nu-mi mai vine mai bine de jumătate din garderobă şi tot ce mă face să arăt cât de cât uman sunt bluzele largi, ar cam fi timpul să iau nişte măsuri. Deocamdată n-am făcut decât să cumpăr haine noi, în timp ce unele, deja existente în şifonier, sunt la fel de noi, însă incapabile să mă mai cuprindă.
Aud peste tot de dieta Dukan, pe care de altfel o ţine o amică cu un evident succes, însă eu n-o prea înţeleg (de dietă zic!) şi nici nu ştiu dacă o să reuşesc să o ţin. Eniuei, dacă aveţi sugestii de reducere a greutăţii, care să nu implice pastile, zemuri şi alte prea minunate şi miraculoase produse cu marketing agresiv, sfătuiţi-mă, pentru că n-am ţinut dietă niciodată până acum.
Ca să închei totuşi într-o notă mai optimistă, vă anunţ că am scăpat la solduri! A început deja sezonul lor şi fac regulat vizite la Palas Mall. Totodată am dat şi o micuţă comandă pe dorothyperkins.com, pentru care am beneficiat de  mai multe discounturi. Produsele cumpărate au fost oricum de la solduri, însă la sugestia Aurorei am făcut un mic artificiu şi m-am înscris pentru student discount (- 15%), cu nr. matricol pe care l-am avut la master. Şi a funcţionat! La asta s-a mai adăugat şi free shipping-ul la comenzi de peste 30 de lire Aşa se face că, la o comandă de 44 de lire la care s-ar fi adăugat şi 6 lire shipping, am plătit la final doar 31,79 lire. Acum sper să nu fie probleme cu primirea comenzii, să-mi placă/vină lucrurile comandate... Vă ţin la curent, oricum.

26 de comentarii :

  1. Hai ca m-ai facut sa rad cu lacrimi astazi.
    Cred ca e ceva viral, pentru ca lenea s-a cam intins si spre mine, dar cu rost zic eu, pentru ca ma asteapta zile foarte agitate curand si merit ceva odihna premeditata:D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, in sfarsit cineva care ma intelege! Pai da, menajează-te dacă urmează perioade grele, că altfel clachezi când ţi-e lumea mai dragă. Te pup si eu! :-*

      Ștergere
  2. Ma primiti si pe mine in club?Acum 5 ani aveam ,la 1,75, 47 de kilograme.Astazi am in jur de 60 si .....nu m-am mai cantararit de jumatate de an.Urasc cantarul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai silueta ideala deocamdata! Nu te plange!
      Eu n-am cantar, asa ca-mi verific greutatea pe unde apuc :D

      Ștergere
  3. "cantarit".....se vede ca imi este foame!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. du-te si papa! oricum am inteles despre ce era vorba :-*

      Ștergere
  4. Ignora cantarul uraste dietele! Exact cum ai inceput sa rontai diverse chestii, exact asa incepi sa si renunti la ele. Fa miscare, mergi pe jos, nu neaparat sala si cacaturi din astea de fita. Oxigeeeen si miscare = sanatate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fată, e o plăcere să-ți citesc sfaturile! :-* Partea proastă e ca nu prea fac mișcare, ca n-am unde/cum. În timpul săptămânii urc fundul în mașină și plec la birou. După-amiaza, retur în același mod. Urăsc ziua scurtă, întunericul, podurile de gheață de pe strada mea (și nu numai), unde lejer poți să-ți rupi picioarele, așa că mă limitez doar la drumurile de care-ți spuneam. Poate mai la primăvară, când simt și eu că trăiesc.

      Ștergere
  5. Si eu tot cu codul de la master m-am logat ultima oara ca student, desi l-am terminat de cateva luni. Daca ai primit factura si sunt toate lucrurile pe stoc atunci vor veni mai mult ca sigur. Eu astept pachetele ca pe un cires copt :D

    Când am citit titlul am zis: uuuu, urmează o mare destăinuire :))Copil, ce sa-mi faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, daca mai pot inca sa va pacalesc incat sa cititi ce scriu, zic eu ca-i bine :D
      Cat priveste comanda DP, am primit factura si are deja statusul de "expediata din depozitul nostru".
      Ti-ai comandat Milan gift box-ul? Sper sa nu ma dezamageasca calitatea, cu toate ca manusile par a fi dintr-o mușama cam nasoala. Aaaah, abia astept sa le primesc!

      Ștergere
    2. Da, mi-am luat si Milan si New York. Am băgat si eu acest lucru la mănuși, dar sper să arate măcar bine dacă nu vor excela in privinta calitatii. :D

      Ștergere
    3. Ieri am vazut la New Look o geanta-plic care, cel putin aparent, arata ca manusile din setul Milan (din dantela neagra cu captuseala nude) si m-am gandit ca e destul de misto combinatia si ca poate musamaua aia n-o sa fie asa de proasta. We'll see...

      Ștergere
  6. suntem ccam pe aceesi lungime de unda ;)) si eu ma chinui sa dau jos cateva kilograme si tot ma bate gandul sa dau o comanda de pe dorothy perkins...pana una alta azi mi am comandat ochelari de soare de pe sfantul asos!astept sa vad ce o sa primesti!pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu macar te chinui... Eu nici macar atat. Sunt de-o indolenta crasa. Grasa si lenesa, combinatia ideala :D Sa pui link sa vad si eu ochelarii, ca-s curioasa. App, tu n-ai blog?

      Ștergere
  7. nop n-am blog..nu am o viata super palpitanta si nici nu ma exprim prea bine in scris..hai ca iti pun acum link-ul cu "magnificii" ochelari:D http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2331230
    sincer nu stiu cat de bine o sa mi stea cu ei..imi gasesc cam greu ochelari dar trebuie sa mai variez,nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De parca viata mea ar fi un roman... Iar stilul in care scriu le-ar determina pe profele mele de limba si lit.romana pe care le-am avut la liceul de filologie, sa ma renege!
      Ochelarii aia ma gandeam sa-i comand si eu pentru ca-mi plac. Ma mai gandesc

      Ștergere
  8. O jumătate de litru de apă pe stomacul gol.
    Apoi, scrie timp de o săptămână tot ce mănânci, după care calculează-ți caloriile ingerate. Există tabele pentru asta. Vezi ce necesar caloric ai (în funcție de înălțime și gen de activitate) și ajustează acolo unde trebuie.
    Uite un site unde ai cam tot ce te poate ajuta în demersul ăsta.
    www.slabute.ro
    Pe mine m-a ajutat să mă îngraș, pentru că de asta aveam eu nevoie. Adică am făcut exact pe dos de cum scria acolo. A funcționat. Am pus 9 kile în 9 luni. Asta și voiam. Dacă a mers la mine, și la tine va fi la fel.

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga Miki si eu ma aflu intr-o perioada in care ma simt cam grasuta, mai mult cand stau in fund si iese un pic burtica, cand ma aplec si se vad picioarele urate... ce sa zic, acum cativa ani eram exact ca un bat (nu exagerez) iar acum am facut forme, am constatat cu stupoare ca am cumparat o pereche de blugi 38 in loc de 36 si mi se potriveau si 40 (oh christ!!!) dar imi pun sperantele in primavara pentru ca acum chiar sunt sedentara, ma doare si un genunchi si mi-e frica daca o sa incep sa alerg sa nu cumva sa-mi "bulesc" ligamentele ... nici nu mai stiu ce sa iti spun, te cred, eu nici nu m-am cantarit, nu vreau sa aflu :))) sunt suparata dar cu speranta ca vor veni zile mai bune, te imbarbatez si pe tine si iti spun ca odata si odata tot va veni ea primavara 8-> am mentionat ca nu imi place la sala?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu, in schimb, sunt foarte mulţumită acum de picioarele mele! Fara misto. De felul meu is uscaţivă, cu picioarele ca beţele, cu fund plat, iar acum, în sfârşit, am şi eu picioare mişto şi un fund ceva mai bombat :p Săracu' tăticul meu (RIP!), obişnuia să zică că semăn cu el la picioare, pentru că avem amândoi genunchi ascuţiţi precum colţurile de la masă.
      Daca n-ar fi slănina de pe burtă, aş fi o superbă! =))
      Eu am fost doar o singură dată la sală, unde instructor era o verişoară, profă de sport, fostă campioană olimpică la atletism, bla, bla, bla... Si după ce m-a observat un timp cum fac nmişcările, mi-a zis: "var'mea, du-te dragă şi citeşte o carte sau fă şi tu ceva la care te pricepi, că mi-e c-ai să mori aici, nevinovată"

      Ștergere
  10. îți zic cum a slăbit frate-miu 30 kile în juma de an: a mîncat doar brînză de vaci degresată, grătar din piept de pui și grapefruit. în ce cantități vrei tu. nu făcea nicio excepție, nimic, nimic. determinare scria pe fruntea lui. fără sucuri (nici acidulate nici ne). apă, cît de multă apă.
    hai succes!
    ti pup.

    RăspundețiȘtergere
  11. da' paine manca? priti pliz nu spune nu, ca un colt de paine calda it's heaven!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paine? Glumesti, nu-i asa? :)) BTW, LA MULTI ANI! ca tot nu am mai "vorbit" anul asta.

      Ștergere
    2. :p
      La multi ani si tie, Maya!

      Ștergere
  12. no, eu te rog să nu te deprimi. Am citit de multe ori în ultimul timp că Dukan nu e bună pentru rinichi. și, pentru că eu ronță morcovi, dacă îți plac te rog să uiți de covrigei.și mai cred în băutul de apă.

    RăspundețiȘtergere
  13. In belgia,e o mare propaganda in presa contra dietelor: cel mai urat cuvant si mai proasta idee inventata in ultimile decenii.
    Aici se recomanda cumpatare si identificarea cauzelor. Adica, fara restrictii, doar redus usor mesele ( 10-20%), lasat in farfurie ceva, redus zaharul+faina, marita miscarea etc. Nimic drastic, nimic pe termen scurt - orice dieta dura e nociva pt organism, putand da metabolismul peste cap ( si dupa dieta corpul depune iar si mai mult), dar si aducand frustrari, inconfort, stare proasta etc.
    O alta abordare e cea medicala: sa cauti un nutritionist, sa faci teste de sange sa vezi daca nu cumva unele carente ( Ca, vit. D, Fe,Mg, whatever, nu ma pricep) dau senzatia de foame. Cica lipsa de vit. D duce la stari depresive, asa ca iesi afara la lumina cat mai mult, sa produci ceva ;)

    Asa cum ai zis, lipsa miscarii e iar un factor - pune muzica si danseaza seara 20-30-40min singura, cauta filmulete/programe de zumba/pilatesc etc - ceva care sa iti placa tie. Renunta 1 data pe sapt. la masina, dupa o perioada 2 ori pe sapt., mergi mai des la shooping si urca pe scari etc.

    Trucuri simple, pt restul vietii - o dieta de 1 sapt nu poate rezolva greselile de ani de zile.

    RăspundețiȘtergere