luni, 21 ianuarie 2013

Cosmetice extrem de ieftine

Recunosc că mai am lacune în ceea ce priveşte cosmeticele, magazinele online etc. Dar, iată că, prin intermediul Dianei şi a lui Maya am avut ocazia să fac cunoştinţă, virtual deocamdată, cu brandul MUA.
Astăzi, pentru că au atins pragul de 50.000 de like-uri, firma va pune la dispoziţia fanilor un cod care va reduce cu 50% preţul produselor (cu excepţia makeup case-urilor) şi va asigura free shipping pentru toate comenzile. Aruncaţi o privire, pentru că nu se poate să nu vă tenteze ceva, cu atât mai mult cu cât, spune internetul,  preţul nu e direct proporţional cu calitatea.

Codul este MUA50 

EDITEZ ca să vă spun că este necesară o comandă minimă de 15 lire.

24 de comentarii :

  1. abia astept sa vad ce o sa primim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai sa reusesc sa dau comanda, ca ma chinui de cand a aparut codul :D
      Una-doua pica site-ul, de mi-e si frica sa nu se intample asta cand achit

      Ștergere
    2. Iaca, ca acu-i crapat saitu di tăt =((

      Ștergere
    3. deci, raportez ca nici la ora asta n-am dat comanda, ca zice mesajul ca pagina e nefunctionala. Incerc in continuare!

      Ștergere
  2. ufff se pare ca toata lumea e buluc pe site!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deja e ceva timp de cand nici macar nu se mai deschide. Cum accesezi site-ul, apare mesajul ca "this website is offline"

      Ștergere
  3. Pana la urma s-a mai rezolvat ceva? Ai primit emailul meu de aseara, eu nu am primit contul in care sa iti fac transferul...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai reusit sa mai dai comanda? Nu am primit inca niciun email cu ibanul si nici nu stiu daca ai primit emailul de aseara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maya, teoretic am dat comanda, pentru ca am primit chitanta de la PayPal, insa ei (MUA) nu mi-au trimis nici un fel de confirmare a comenzii. De altfel, pe pagina lor de FB sunt multi care se plang de acest fapt.
      Contul bancar nu ti l-am trimis pentru ca inca nu stiu cat costa comanda ta. Nu stiu daca-mi trimit toate produsele si nici la ce curs al lirei imi debiteaza contul. Te rog sa ai rabdare cateva zile pana ma edific. Cum imi apare suma in extras, fac calculele si va spun fiecareia cat e de plata.

      Ștergere
    2. Nu vroiam sa crezi ca am uitat, am fost azi special si am schimbat bani, i-am bagat in cont ca sa pot face transferul. Sa ma anunti cand se clarifica tot, sper sa ne vina toate produsele si sa fie in regula.

      Ștergere
  5. eu dupa doua ore de chin am reusit sa plasez comanda...eu am platit cu cartea de credit, dar foarte greu a mers tot :(((

    RăspundețiȘtergere
  6. PROBLEM WITH? Paypal receipt but no MUA email. Please use the contact form on www.muastore.co.uk/contact and include the following -
    1) Send us your transaction ID from your paypal receipt
    2) Make sure you include your exact name that you ordered with so that we can track this and check your order went through and then confirm back to you as soon as we can on the helpdesk ticket.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am citit, insa n-am reusit sa trimit ca era picat site-ul MUA. Azi o rezolv

      Ștergere
  7. Miki,ce-ti luasi,sa ma inspir si eu?Eu tot dau tarcoale de aseara,dar inca n-am dat nicio comanda,ca n-am timp sa stau cu orele,ca sunt in sesiune.:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lorenza, fetele au vrut rujuri, lacuri de unghii, tus de ochi, blushuri, iar eu am cumparat un lip tint, lac de unghii caviar si inca unul fur, fond de ten, concealer pen...

      Ștergere
  8. Merci de raspuns,am lansat si eu o comanda pe la 8,00.Acu' vad ca iar au probleme cu saitul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am reusit sa intru sa le scriu despre plata prin PayPal.

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Mi-au tras banii, insa cosul tot nu s-a golit si nici in history nu-i nimic, desi le-am scris de marti si le-am dat numele si ID-ul tranzactiei PayPal.

      Ștergere
    2. fetele au inceput sa primeasca, au da comanda in prima zi la 12 jumate. trebuie sa primim si noi sapt asta. :x

      Ștergere
  10. Daca nu apare nimic in Order History, inseamna ca nu s-a procesat comanda. Mie mie s-au luat banii de 3 ori (tot pica site-ul, imediat dupa ce introduceam datele cardului), insa comanda s-a procesat abia a 3-a oara. Acum ma lupt cu banca, sa imi accepte refuzul la plata pt primele 2 tranzactii. Comanda plasata trebuie sa para in contul de client. Daca nu e asa, cereti refund de la MUA. Sau vedeti daca se mai poate face refuz la plata; nu stiu cum e cu Paypal, nu am cont.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii mai las un pic si daca nu-mi raspund si nici nu proceseaza comanda, deschid disputa la PayPal.

      Ștergere