joi, 24 ianuarie 2013

Ce am cumpărat de la Dorothy Perkins

A venit timpul să vă arăt ce am primit în urma ultimei comenzi date cu ocazia sales-urile Dorothy Perkins.


Bluză din vâscoză cu elastan, interesantă, dar care, din păcate, mi-e mare.

Căciuliţă "batman", super moale şi, cel mai important, super haioasă


Rochie peplum frumuşică, care însă mi-e un pic mare.


Şosete-brioşele, cu inimioare, pisici şi labuţe de pisică :D



Rochie de satin uşor elastic, însă nu destul, pentru că deşi e aceeaşi mărime cu cea cu flori, 
asta mi-e mică =((




Milan theme gift box e o minunăţie! Deşi mă gândeam că cel puţin mănuşile or să arate ieftin, iată că m-am înşelat. Gulerul este aşa de drăgălaş şi fin, iar mănuşile arată destul de onorabil.

Ca o concluzie pot să spun că deşi nu mă mulţumesc toate produsele, datorită discounturilor multiple aplicate de care vă povesteam aici , toate acestea m-au costat aproape 180 de lei.

Toate fotografiile sunt preluate de pe site-ul Dorothy Perkins, pentru că dacă era să le pozez eu, trebuia să aştept sfârşitul de săptămână ca să am lumină naturală. Şi nici atunci nu ştiu cât de bine mi-ar fi ieşit rochia neagră, de exemplu.


8 comentarii :

  1. Super! Ma bucur ca setul este minunat, abia il astept si eu pe al meu. Pachetul a intarziat putin, dar nu m-am alarmat caci mi s-a mai intamplat.
    Rochia cu neagra cu insertii florale imi place foarte mult, e deosebita si imi pare rau sa aud ca iti este mare.
    Sa le porti cu placere, Miki!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Aurora! Dar de ce intarzie coletul tau? Comanda asta e data pe 9 ianuarie si pe 16 era deja la of.postal.

      Ștergere
  2. Sunt superbe, sa le porti cu placere . Bluza in ce sens ti-e mare ? Prea lunga sau prea larga ? Daca e prea lunga poti sa o porti la o pereche de colanti, daca nu...poti sa o vinzi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E larga. Undeva in mijlocul spatelui are pe o portiune mic[ elastic, insa are si niste falduri... Nu stiu cum sa explic, insa e destul de ciudatel croita. Cel mai probabil am s-o vand, insa nu m-am hotarat inca

      Ștergere
  3. Hello!foarte frumoase hainutele..mai ales manusile si fularul(imi plac foarte mult)Imi pare rau ca nu iti vin toate lucrurile,dar daca nu incercai nu stiai! te pup si o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Diana! Da' sa stii ca nici acum nu stiu, pentru ca-s branduri diferite, asa ca nu pot fi folosite ca referinta pentru urmatoarele cumparaturi.
      Ti pup si io! Ai grija la zapada :p

      Ștergere
  4. Sa le folosesti cu placere. Si eu mi-am luat un top asemanator rochiei cu imprimeu floral. Materialul e superb.

    RăspundețiȘtergere