joi, 17 ianuarie 2013

Recidivă + recomandare

Cum vă ziceam mai deunăzi, cât durează perioada soldării, eu tot îmi fac drum pe la Palas Mall. Şi, bineînţeles că nu plec cu mâna goală.
La Zara a început acum soldarea, până ieri fiind doar promoţii, nu prea tentante dat fiind preţurile întregi ale produselor firmei. Aşa se face că fix la intrarea mea în magazin re-etichetau balerinii reduşi la 69 de lei, cu noul preţ de 39. Şi am comis-o! Mi-aş mai fi cumpărat şi alţii, însă am descoperit că pantofii Zara au calapodul lat şi cei mărimea mea îi scăpam din picioare, iar mărimea mai mică mă deranjau în lungime la degete.




De la Deichman mi-am cumpărat papuci de casă aşa de drăgălaşi, şi moi, şi comozi, şi... puneţi voi ce credeţi că poate defini o pereche de papuci de casă pe care parcă nu i-ai descălţa nici în pat =)) Au costat 39 de lei.


Şi motivul pentru care m-am dus la mall: o cremuţă de mâini de 10 ml. oferită cu un voucher trimis pe e-mail, dacă te joci pe site-ul L'Occitane şi împodobeşti un copăcel cu produse ale firmei.


La final, vă recomand un nou blog, cel al Dianei-Elena Stoica, o cititoare de-a mea convertită recent la statutul de bloggeriţă.
Să aveţi o zi frumoasă!

19 comentarii :

  1. Bun pretul balerinilor, eu am 'scanat' magazinul in vreo doua ocazii si nu am vazut nimic sub 89 de lei. Ciudat, mai dau o tura zilele astea. Sa le porti sanatoasa pe toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, Alice! Dupa cum ziceam, se pare ca ieri a fost momentul 0 cand au aplicat produselor un discount mai mare.

      Ștergere
  2. uu ce lucuri frumoase...numai bine ca ne ai spus pentru ca nu am trecut prin zara sezonul acesta si oricum am de facut un alt drum la palas in cautarea unui cadou.In plus iti multumesc pentru recomandare si pentru faptul ca mi urmaresti blogul! o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate dai un semn si ne vedem la Palas?
      Dupa cum reiese din primul tau articol, sunt autorul moral, asa ca nu-i normal sa te sustin? Daca nu eu, cine? :-*

      Ștergere
  3. Sunt foarte draguti balerinii de la Zara. Ce pret bun au avut! Sa ii porti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. sigur ca da..ne vedem cand vrei tu ori maine ori sambata,cand esti mai disponibila!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pot maine dupa 2 jumatate. Sambata vine preotul cu "sfintitul caselor" si inca nu stiu la ce ora. Ti-am trimis un e-mail pe gmail.
      Voiam sa-ti zic ca ar fi bine sa pui pe blogul tau o adresa de e-mail de contact. Eventual, sa-ti faci una special pentru blog.

      Ștergere
  5. Am avut o adevarata aventura astazi cu Sephora, voi povesti pe blog daca nu se rezolva, macar cu niste scuze. Diana sa alegi si alte variante prin care lumea iti poate comenta, altfel nu avem cum comunica. Nu mai zic nimic de balerini, te invidiez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa citesc ce-ai patit. Sper ca nu-i prea grav. Da, e o problema cu wordpress-ul, ca nu poti comenta decat daca ai cont.

      Ștergere
    2. desigur,sincer de abia ma descurc cu platforma de wordpress,dar incet incet sper sa ajung la o interfata decenta si primitoare,sper sa ne auzim curand maya!

      Ștergere
  6. apropo, da-mi un mesaj pe blog cu mailul tau din nou.

    RăspundețiȘtergere
  7. doamne, il ai scris pe blog. :P imediat te emailuiesc. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ti-am dat mail, fac spam pe aici deja. :P

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte bun pretul balerinilor :) sa porti tot cu placere!

    RăspundețiȘtergere