vineri, 7 octombrie 2011

Este țigara electronică o alternativă?

Fumez de peste 20 de ani.
 Mult. Peste un pachet pe zi. Am încercat să mă las, însă nu am destulă voință, deși știu că numai bine nu-mi fac. Totuși îmi place să fumez, îmi place să socializez "la o țigară". Aș încerca să fumez mai puțin nociv, însă nu știu ce fel de țigară electronică să-mi cumpăr, pentru că pe net găsești o groază de variante. Ba mai mult, parcă n-aș cheltui aiurea o sută-două de lei pentru a descoperi mai apoi că nu ține și că vreau să fumez țigări reale. Cam asta mă frământă pe mine zilele astea...

6 comentarii :

  1. nu e buna. un prieten a luat din asta , electronica , a avut stari foarte neplacute si a zis ca a dat banii degeaba . s-a intors la tigari .

    RăspundețiȘtergere
  2. Stella, eu am doi colegi care fumeaza tigari electronice si mi-au spus ca e ok. Oricum, pe forumuri gasesc atat opinii pro, cat si contra, asa ca nu ma pot hotari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sunt fumatoare, ba mai mult pledez impotriva tigarilor. Cred ca pe fumatori le pasa mai putin de proprii plamani decat de buzunarul lor: asa ca gandeste-te cati bani ai economisi si cate lucruri ai putea sa iti cumperi daca nu i-ai da in fiecare zi pe tigari. Incerc sa discut si cu ai mei sa se lase dar in zadar. Pacat, mare pacat, avand in vedere ca nu doar sanatatea voasta este in pericol. Daca vrei cu adevarat poti, sunt o multime de persoane care s-au lasat dintr-o data, fara tigara electronica sau alte prostii.
    Succes si multa vointa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Maya, nu-i asa simplu... Ma gandesc si la banii cheltuiti, dar nu ma motiveaza defel lucrul asta

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am fumat din țigara electronică și nu mi-a plăcut. gusturi, na! parcă trăgeam în gol din ea. ciudat.
    ce să zic... ar trebui lăsate, dar eu una n-am voință. îmi vine să-mi dau singură șuturi în fund!! de ciudă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Georgi, de asta ma tem si eu, pentru ca n-am avut ocazia sa testez. Parca nu ma-ndur sa dau bani de pomana si sa nu functioneze surogatul :D

    RăspundețiȘtergere