vineri, 14 octombrie 2011

Family bussines

Sărbătorile continuă, aglomerația din oraș e la fel de mare, așa că până luni mi-am propus sa nu mai ies din cartier.

Astăzi este ziua mamei mele, așa că i-am făcut o vizită. Am stat doar la masă și am venit acasă.

Mama (în dreapta) cu o prietenă de la Timișoara, venită în pelerinaj.

Soțul meu a rămas să bage mașina în garaj și să dea de mâncare "termitelor". E vorba de familia monoparentală de pisici aciuată în grădina din spatele garajului. Primul lot de 3 pui vi i-am prezentat deja aici. La un moment dat, mama-pisică a dispărut și a apărut acum o lună cu alți 5 pui. Nou-nouți! Deja nu se mai poate și vrem s-o ducem la sterilizat. În momentul de față sunt, cu tot cu mama lor, 9. În ritmul ăsta ajungem la sapă de lemn. Dacă știți pe cineva care-și dorește o pisică, vă rog să mă anunțați. Avem și fetițe și baieței! Pe alese! Mă gândesc cu groază la frigul care o să vină (nu că acum ar fi cine știe ce căldură) și nu știu ce-o să fac cu ei că mi se rupe inima.







Cam atât pentru azi. Ne mai vedem și mâine! Să aveți un week-end plăcut, chiar dacă tocmai s-a anunțat că se răcește vremea foarte tare în toată țara.

4 comentarii :

  1. La multi ani mamei tale si multa sanatate! :) Sper sa le gasesti stapani pisoilor.. si mie mi s-a rupt inima de o catelusa mica zilele trecute, as fi luat-o in casa insa nu pot, stand in chirie (si am deja un catel mic).

    RăspundețiȘtergere
  2. YJ, multumesc de urari!
    Slabe sanse sa le gasesc stapani pisoilor. Am spus la multa lume, ca poate aud de cineva care-si doreste, insa nu s-a intamplat nimic.

    RăspundețiȘtergere
  3. frig și mămuca ta în casă! iote ce îmbrăcate-s amândouă :)
    eu am noroc de caloriferul electric si de faptul că am căsuță mică și se încălzește foarte repede! Până la urmă, parcă chiar a ajuns să-mi placă casa mea - plus avantajul că-n juma de oră e gata curățenia :))
    La mulți ani, mămicului, încă o dată :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Era frig ca nu daduse drumul la centrala. Acu cica-i bine :D
    Mersi pentru urari!

    RăspundețiȘtergere