luni, 25 iunie 2012

Produsele Ivatherm după prima săptămână de testare


V-am spus aici că am avut norocul să fiu selectată pentru a participa la campania Ivatherm organizată de Trender, Câte lucruri împarţi cu femeile din viaţa ta? După un scurt moment de confuzie, am hotărât ca partenera mea pentru testare să fie mama.

Din păcate nu am să vă pot vorbi de absolut toate produsele primite, pentru că nu am avut încă ocazia să merg la plajă, aşa că spray-ul pentru protecție solară ridicată SPF 50+  a rămas până astăzi netestat. De astăzi, însă, mama pleacă la o prietenă la Bacău şi spray-ul pleacă cu ea. Prietena mamei stă la casă cu curte şi grădină, aşa că va fi nevoită să se dea cu spray-ul pentru a evita arsurile solare atâta timp cât umblă prin soare. Săptămâna viitoare, când se întoarce, am să vă spun cum i s-a părut produsul. Până atunci, însă, foloseşte în continuare crema UNA şi spray-ul cu apă termală, de care este foarte mulţumită. Precizez că mama mea are 75 de ani şi, în ciuda vârstei, îi place să se îngrijească. Nu-i lipseşte niciodata crema de faţă, crema de călcâie şi alte asemenea, procurarea lor căzând, de obicei, în sarcina mea.
Despre crema UNA mi-a zis că e o plăcere s-o folosească, începând cu ambalajul elegant (zice că-i cel mai elegant ambalaj pe care l-a avut vreodată!), pompiţa care face dozarea extrem de uşoară şi terminând cu formula uşoară, mirosul plăcut şi senzaţia plăcută pe care o lasă aplicarea cremei pe faţă.
Deasemeni, apa termală Herculane e intens folosită în scurtele deplasări pe care le face în timpul zilei, pentru că: "mamă, chiar dacă am pălărie de soare şi sticla cu apă cu mine, dacă nu mă dau cu apă termală pe faţă, simt că leşin!" Şi asta la primele ore ale dimineţii, când se încumetă să meargă la piaţă, pentru că mai târziu nu iese pentru că ştie că nu are voie. Deja m-a înştiinţat că, în curând, are nevoie de altă apă termală. "Flacon mai mare nu există?" :p

Dar să vă spun şi despre produsele pe care le testez eu...
Primul produs folosit e fondul de ten fluid Joviale. Îl am în nuanţa 2 care e bun acum când nu sunt bronzată. Deşi nu este foarte lichid, ci mai degrabă cremos,  aplicarea se face foarte uşor (cu degetele!), efectul final fiind unul bun pentru vară: acoperire uşoară, aspect natural, finish mat în zona T şi păstrarea aspectului hidratat al tenului. Ambalajul este bun, având pompiţa dozatoare, însă nu foarte elegant, ducând mai degrabă cu gândul la un produs farmaceutic.
Al doilea este crema Aquafil Rich, pe care o aplic dimineaţa, ca bază de machiaj. Miroase frumos, e uşoară, intră repede în piele, fără a lăsa peliculă grasă... Şi aceasta mi se pare ideală pentru sezonul cald. Singurul minus ar fi ambalajul, un recipient cu pompiţă fiind un deziderat pe care, poate, Ivatherm mi-l va îndeplini cândva.
Al treilea, însă cel mai important pentru mine, este apa termală. Port flaconul cu mine, în poşetă, şi, oricând simt nevoia, fix ca o addicted, mai dau un pouf pe faţă... :D Tot cu apa termală Herculane mi-am tratat şi o iritaţie apărută  într-o noapte, sub bărbie, din cauza transpiraţiei. Mă mânca de-mi venea să-mi bag unghiile în carne, însă după ce am şters zona cu un tampon cu apă micelară Ivatherm (pe care o am de ceva timp, cumpărată la oferta de două flacoane la preţul de 40 şi ceva de lei) şi am pulverizat mai toată ziua apă termală Herculane, mâncărimea a încetat, iar iritaţia a dispărut în câteva ore.

Continui să le folosesc şi, la final, vă voi spune părerile mele definitive şi irevocabile :D despre produsele Ivatherm testate.


Să aveţi o săptămână frumoasă!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu