luni, 26 septembrie 2011

Corespondență nesolicitată

 Mă tot gândesc de-o vreme dacă  proprietarii unor mici afaceri gândesc atunci când vor să-și facă cunoscut numele firmei și, implicit, serviciile pe care le oferă aceasta. Și aș înclina să cred că nu.
Să vă explic: de ce ai pune fluturași cu "montăm termopane ieftin bla, bla, bla..." în cutiile poștale dintr-un bloc în care toată lumea are deja toate geamurile schimbate. Ar fi fost deajuns să arunce doar câte o privire pe fiecare latură a blocului și ar fi realizat că își bate joc de banii lui. Pentru că și fluturașii ăia costa ceva bănuți, nu? Sau firmele care vând chestii de grădină (arbori, arbuști, scule și ustensile)... Își închipuie cumva că toți cei de la bloc au și o casă cu teren unde să grădinărească?
Să nu mai zic de cămătarii ăia de la provident care-mi umplu cutia poștală cu tot felul de pliante și, deși s-a ajuns până acolo încât au fost alungați de vecini, încă mai au tupeul să pătrundă în bloc și să lipească afișe pe geamuri, în lift și chiar pe pereții de pe casa scării.
Și trebuie să le "cerni" pe toate, pentru că, printre ele, s-ar putea să fie și corespondență importantă...

2 comentarii :

  1. pe aici, daca iti pui pe cutia postala un afis mic cu "pas pub", nu te mai trezesti cu asa ceva in posta. poate ar trebui sa inceapa lumea si prin Romania...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am avut asa ceva, insa nu a avut efect. Poate acolo lumea e mai civilizata si stie sa citeasca :D
    Oricum, dupa vreo cateva saptamani mi-au jupuit eticheta aia de pe cutie

    RăspundețiȘtergere